تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۳:۴۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 63937

سینماسینما، علی پاکزاد – هارون یشایایی رئیس جشن خانه سینما با اشاره به اینکه داوری‌های جشن با شرایط مطلوبی پیش خواهد رفت، تاکید کرد، تمامی صنف‌ها در انتخاب بهترین‌ها دخالت خواهند داشت.

به گزارش سینماسینما، دست‌اندرکاران برگزاری نوزدهمین جشن خانه سینما، این روزها، پرکارتر از گذشته پیگیر برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری این جشن سینمایی هستند. یشایایی تهیه‌کننده باسابقه سینما، امسال مسئولیت ریاست جشن را برعهده دارد.

او در گفت‌و‌گو با سینماسینما درباره برگزاری این جشن گفت: «برنامه‌های جشن خانه سینما طبق برنامه‌ریزی که انجام شده بود، پیش می‌رود. درباره بحث داوری فیلم‌ها در جشن خانه سینما موضوعات مختلفی را در نظر گرفته‌ایم. شخصا روی این موضوع کار می‌کنم و نظارت دارم. به دنبال روشی هستیم که بتوانیم با اطمینان به درستی آن، آن را در دوره‌های مختلف ادامه دهیم.»

او ادامه داد: «درباره بحث آکادمی بودن داوری جشن ثابت قدم هستم. زیرا معتقدم این نگاه باعث می‌شود در مجموع سینمای ایران دچار تغییر و تحولات مثبتی شود. سینمای ایران را می‌تواند از رقابت‌های بیهوده خارج کند.»

مدیر جشن خانه سینما درباره حضور نماینده‌های صنف‌های مختلف در داوری‌های جشن گفت: «این‌گونه که از شواهد مشخص است تمامی صنف‌ها نماینده‌های خود را معرفی کرده‌اند. این مرحله تمام شده است. تا روز دوشنبه این دوستان رای خود را اعلام کردند.»

یشایایی درباره جزییات و داوری فیلم‌ها در این جشن گفت: «فیلم‌ها را داوران دیده‌اند. البته راجع به فیلم‌ها نباید بیش از این صحبت کنیم. اجازه دهیم که این پروسه با آرامش دنبال شود. زیرا اطمینان دارم که ماحصل خوبی در انتظار است.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها