تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۰۹:۴۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 30742

حمیدرضا آذرنگ با اضافه شدن حمیدرضا آذرنگ به پروژه سینمایی «بندر تهران» تازه ترین فیلم محمد حمزه ای در مرحله پیش تولید نهایی است و به زودی جلوی دوربین خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار سینماسینما، «بندر تهران» عنوان فیلم تازه ای است که در جریان تولید با حاشیه هایی همراه شد و در ابتدا قرار بود که پوریا آذربایجانی کارگردانی این فیلم را بر عهده بگیرد و حتی در پیش تولید اولیه فیلم حضور داشت اما در میان راه ماجرا تغییر کرد و محمد حمزه ای کارگردانی این اثر را بر عهده گرفت.

تهیه کنندگی این فیلم بر عهده نیکی کریمی است و خود او ایفاگر یکی از نقش های اصلی است، این روزها کارگردان و تهیه کننده این اثر با حمیدرضا آذرنگ به توافق نهایی رسیدند و قرار است این بازیگر نقش اصلی این فیلم را بازی کند.

پروژه سینمایی«بندر تهران» در پیش تولید نهایی است و طی روزهای آینده جلوی دوربین خواهد رفت، احتمال زیاد این پروژه سینمایی بازیگران دیگری هم خواهد داشت اما تا کنون حضور حمیدرضا آذرنگ و نیکی کریمی در این فیلم قطعی است.

محمد حمزه ای از جوانان با استعداد سینمای ایران است که سالیان زیادی را در حوزه دستیاری به فعالیت پرداخت و جز روزنامه نگاران سینمایی هم بوده است، این فیلم نخستین فیلم بلند سینمایی حمزه ای محسوب می شود اما او پیش از این کارگردانی چند تله فیلم از جمله فیلم تحسین شده «حبیب آقا» را در کارنامه خود دارد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها