تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۲:۴۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 85911

قرار است یک نمایش ویژه از فیلم جدید اصغر فرهادی پیش از نمایش نخستین خود در جشنواره کن برای عموم به نمایش در بیاید.

به گزارش سینماسینما،  کمپانی ممنتو که جدا از تهیه‌کنندگی، پخش فیلم اصغر فرهادی را به عهده دارد، این فیلم را همزمان با نمایش ان در افتتاحیه دریک سانس پیش نمایس درپاریس برای عموم به پرده می آورد. این فیلم همزمان و همان ساعت هفت ونیم بعداز طهر که در جشنواره کن روزسه شنبه قرار است در افتتاحیه باشد در ۲۴ سینمای پاریس در جلسات ” پیش نمایش” برای اولین بار نمایش عمومی ان برای عموم تماشاگران هم به پرده می‌رود.

اولین بار است که برای یک کارگردان ایرانی چنین گسترده وجالب توجه چنین برنامه ریزی شده است. در خود جشنواره همزمان قرار است که اکیپ فیلم از فرش قرمز کن روی پله ها با لا روند تا نمایش رسمی آن شروع شود.

همین فیلم از فردای آن‌روز، چهارشنبه ۹ ماه. مه درسینماهای زیادی در پاریس وشهرستان ها همچون یک فیلم تجارتی بزرگ به پرده خواهد رفت. از هم اکنون تبلیغات گسترده ای از فیلم را پخش کننده تدارک دیده است.

در روزهای اخیر تعدادی از منتقدین فرانسوی نقدهای مثبت و خوبی درباره این فیلم نوشته‌اند. حال باید منتظر عکس‌العمل‌های دیگر منتقدین و تماشاگران در جشنواره کن و همچنان درسینماهای فرانسه شد تا بازتاب‌های بعدی را شاهد بود.

اصغر فرهادی امروزه به‌عنوان مهمترین و سودآورترین کارگردان ایرانی در صحنه بین‌المللی معرفی شده که در ضمن جایزه‌های مهم بین‌المللی نیز دریافت کرده است، این فیلم همچون بقیه فیلم‌های مسابقه کاندید بدست آوردن نخل طلا خواهد بود که درضمن بافیلم «سه رخ» محصولی از سینمای داخل ایران از جعفر پناهی رقابت خواهد کرد. هر دو فیلم توسط کمپانی ممنتو پخش می‌شود.

فیلم جعفر پناهی روز شنبه آینده ساعت ۹ شب نمایش رسمی خودرا در کن خواهد داشت. شانس کدام یک از این دو کارگردان برای بدست آوردن جایزه بیشتر است؟ بستگی به اتفاقات سیاسی و غیره هم می‌تواند داشته باشد. باید صبرکرد و دید.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها