تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۷:۵۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 73088

کارگردان فیلم سینمایی «یاس‌های وحشی»، گفت: محمدحسین مهدویان به تازگی فیلم « لاتاری» را در حال ساخت دارد و آنطور که شنیده‌ام شبیه فیلم من است، که اگر این طور باشد جلوی نمایش آن را می‌گیرم.

به گزارش سینماسینما، محسن محسنی‌نسب ، اظهار داشت: چند وقتی است که تازه‌ترین ساخته‌ام با عنوان «شاخ کرگدن» آماده نمایش است و موضوع آن درباره شخصی با بازی پژمان بازغی است که خواهرش را در روز تولدش می‌دزدند.
وی افزود: او (بازغی) در ادامه برای پیدا کردن خواهرش با یک باند بزرگ که عرب‌های سعودی آن را مدیریت می‌کنند مواجه می‌شود و باقی اتفاقات می افتد.
کارگردان فیلم سینمایی «شیرهای جوان»، ادامه داد: به تازگی در خلاصه داستان فیلم جدید محمدحسین مهدویان با عنوان «لاتاری» خوانده‌ام که این فیلم نیز تقریباً همین موضوع را دارد.
محسنی نسب تاکید کرد: از همین جا از آقای مهدویان دعوت می‌کنم فیلم من با عنوان «شاخ کرگدن» که آماده نمایش است را ببیند و اگر مشابهتی با فیلم او دارد آن را تغییر دهد.
وی افزود: اگر این اتفاق نیفتد و فیلم «لاتاری» شبیه «شاخ کرگدن» تولید شود قطعا شکایت می‌کنم و جلوی نمایش آن را خواهم گرفت.
پروژه سینمایی «لاتاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان که پس از کش و قوس فراوان تازگی پروانه تولید گرفته است قرار است در خارج از کشور ساخته شود.
در خلاصه داستان «شاخ کرگدن» که در سه کشور اکراین، بلغارستان و ارمنستان تصویربرداری شده، آمده است: سال‌هاست که صدرا خارج از کشور زندگی می‌کند. او زمینه تحصیل خواهرش بهار را در خارج از ایران فراهم کرده است. صدرا تصمیم دارد روز تولد بهار در سفری که انتظارش را می‌کشد… بهترین هدیه را به بهار بدهد اما در مسیر فرودگاه ارمنستان تا هتل، ربایندگان بهار را گروگان می‌گیرند تا اینکه…
در این فیلم بازیگرانی چون پژمان بازغی، اتری وسکانیان، رضا حیدری، انوشیروان محسنی، شقلیق کفایی، ویکتوریا آنتابیان، آشوت وسکانیان، فرشید شفیعی، فرید کیانی و بابک نوری ایفای نقش می‌کنند.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها