تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۱۳:۱۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 26346

لاک قرمزطبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از سوی شورای صنفی نمایش فیلم‌های «سیانور»، «لاک قرمز» و  «رفقای خوب» به زودی در سینماهای کشور اکران می‌شوند.

به گزارش سینماسینما، به زودی فیلم‌های جدیدی وارد عرصه اکران شده و با سایر فیلم‌ها به رقابت می‌پردازند. با اعلام شورای صنفی نمایش اعلام شده است فیلم‌های «سیانور»، «لاک قرمز» و «رفقای» خوب مجوز اکران گرفته و در سینماهای کشور به نمایش در می‌آیند.

این درحالی است که در هفته گذشته در لیست اکران فیلم‌های پاییزه، چند فیلم کمدی نیز به چشم می‌خورد که با نزدیک شدن به ایام محرم این لیست تغییر کرده و فیلم‌های دیگری به این لیست افزوده شده است.

سیانور«سیانور» دومین ساخته بلند سینمایی بهروز شعیبی به تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی از اواخر مهرماه در سینماهای تهران و شهرستان‌ها اکران عمومی می‌شود. این در حالی است که در هفته‌های گذشته تهیه‌کننده این فیلم در یادداشتی نسبت به عدم صدور مجوز اکران این فیلم اعتراض خود را رسانه‌ای کرده بود. سیانور پس از فیلم ربوده شده به کارگردانی بیژن میرباقری در گروه سینمایی استقلال اکران خواهد شد.

«سیانور» دومین فیلم بلند سینمایی بهروز شعیبی است که در سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و مورد توجه منتقدان قرار گرفت.

در خلاصه داستان «سیانور» آمده است: پایان یک سکوت طولانی! امیر و هما پس از مدتی یکدیگر را می‌یابند، در حالیکه یک انتخاب بیشتر ندارند، سیانور یا زندگی! و آنها زندگی را انتخاب می کنند. این فیلم به برهه‌ای از تاریخ سیاسی ایران می‌پردازد که در سینمای ایران کمتر مورد توجه قرار گرفته شده است. در این فیلم مهدی هاشمی، هانیه توسلی، حامد کمیلی، پدرام شریفی، بابک حمیدیان، بهنوش طباطبایی، رضا مولایی، فرزین صابونی، فریدون محرابی، سارا توکلی، وحید حبیبیان، وحید رونقی و آتیلا پسیانی به ایفای نقش می‌پردازند.

«لاک قرمز» یکی از آثار راه یافته به بخش نگاه نو سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر بود که با فیلمنامه‌ای اجتماعی به قلم امیر عبدی روایتگر زندگی یک خانواده است و در خلاصه داستان آن آمده: دخترک تازه به انگشتانش لاک زده بود که روزگار صورتش را نقاشی کرد. در این اثر سینمایی به تهیه‌کنندگی کامران مجیدی که اولین فیلم سینمایی سیدجمال سیدحاتمی در مقام کارگردان محسوب می‌شود، علاوه بر پردیس احمدیه و پانته آ پناهی‌ها ، مسعود کرامتی ، بهنام تشکر و رسول نقوی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

رفقای خوب«رفقای خوب» هم فیلم ۹۸ دقیقه‌ای است که به رابطه نسل اولی‌ها با نسل سومی‌ها می‌پردازد و بر رعایت کردن احترام پیشکسوتان و بزرگان خود تاکید فراوان دارد.

در خلاصه داستان آن آمده است: علی پسر ۱۹ ساله‌ای است که دانشجوی رشته فیلمسازی است و نوه یکی از مشهورترین فیلمسازان که مدتی است، غایب شده و کسی از او خبری ندارد. قرار است طی برنامه‌ای از پدربزرگ تجلیل شود و علی و دوستانش سعی می‌کنند برای شرکت در مراسم او را پیدا کنند.این فیلم با بازی بازیگرانی چون جمشید مشایخی، داریوش اسدزاده، محمد کاسبی، عنایت بخشی، احمدرضا اسعدی، رضا رویگری، نوید لایقی‌مقدم، نغمه نظام‌دوست، رامین ناصرنصیر، غلامرضا صادقی و بیتا خردمند ساخته شده است.

منبع: هنرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها