تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 67879

سینا حجازی در دومین تجربه خود در عرصه سینما به تازه‌ترین پروژه ساخته فرزاد مؤتمن پیوست.
به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایی “سراسر شب” به نویسندگی مشترک زامیاد سعدوندیان و فرزاد مؤتمن یک درام معاصر است که تماماً در شب است، درنتیجه در شب هم کلید می‌خورد.

پس از قطعی شدن حضور الناز شاکردوست، سینا حجازی خواننده پاپ هم به‌تازگی به سراسر شب پیوسته است. او با حضور در فیلم جدید مؤتمن برای اولین بار تجربه بازی در یک فیلم سینمایی را به دست می‌آورد. امیر جعفری نیز دیگر بازیگری است که حضورش در این پروژه قطعی شده و برای اولین بار در فیلمی از مؤتمن مقابل دوربین خواهد رفت.

حجازی که پیش‌ازاین با خواندن تیتراژ سریال “مسیر انحرافی” نخستین تجربه رسمی خود را در سال‌های گذشته منتشر کرد و با انتشار آلبوم “رؤیا” و برگزاری کنسرت‌های مختلف در تهران فضای رسمی موسیقی کشور را تجربه کرد، بازیگر فیلم جدید فرزاد مؤتمن شد.

این خواننده و موزیسین فرزند صدرالدین حجازی جزو معدود چهره‌های موسیقی داخلی است که در سبک رگه فعالیت می‌کند و چندی پیش آلبومش را بانام “رؤیا” وارد بازار موسیقی کرد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: مهتا برای یافتن ردی از داود مرادی که آخرین فرد مرتبط با خواهرش مریم، پیش از خواب طولانی‌مدتش بوده به محله زندگی داود می‌رود تا با یافتن پاسخی برای سؤالاتش پیرامون اتفاقی که برای مریم افتاده پیدا کند، اما در این میان… آخرین فیلم مؤتمن “آخرین بار کی سحر را دیدی؟” نام داشت که در سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و هنوز اکران نشده است.

فرزاد مؤتمن درباره این فیلم گفته است: “سراسر شب” یک درام عشقی خیابانی و درعین‌حال یک فیلم مالتی ژانر است و شما رگه‌هایی از ژانرهای مختلف را در آن می‌توانید ببینید. این فیلم درواقع اولین فیلمی است که فیلم‌نامه آن را خودم نوشته‌ام و به‌نوعی اگر این فیلم ساخته شود، نخستین فیلم من است و گویی هر چه تاکنون ساخته‌ام تمرینی بوده برای اینکه این فیلم ساخته شود

در کارنامه فرزاد مؤتمن ساخت فیلم‌هایی چون “خداحافظی طولانی”، “سایه‌روشن”، “پوپک و مش ماشاالله”، “بیداری”، “صداها”، “جعبه موسیقی”، “باج خور” و “شب‌های روشن” به چشم می‌خورد.

آخرین فیلم مؤتمن نیز “آخرین بار کی سحر را دیدی؟” نام داشت که در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

منبع: هنرآنلاین

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها