تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۳:۲۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 80487

با پایان جشنواره فجر، فیلم‌ “هاری” از دوشنبه روی پرده سینماها رفت و دو فیلم “بدون تاریخ بدون امضاء” و “آن سوی ابرها” از چهارشنبه این هفته به گردونه اکران اضافه می‌شوند.
به گزارش سینماسینما،  با اتمام سی و ششمین جشنواره فیلم فجر سینماها به حالت عادی خود بازگشتند.

فیلم‌ سینمایی “هاری” به کارگردانی امیراحمد انصاری که در سال ۹۳ تولید شد و پس از سه سال در نهایت موفق به دریافت پروانه نمایش شد، از روز دوشنبه به روی پرده سینماها رفت. در خلاصه داستان این فیلم که گروه سنی +۱۸ برای آن در نظر گرفته شده، آمده است: من خطر کردم که همه چی درست شه یا هیچی… هر کاری می‌کنم واسه خاطر بچمونه که تو کوچه‌هایی که من بزرگ شدم بزرگ نشه… میلاد کی مرام، علیرضا کمالی، مینا ساداتی، حسین سلیمانی، مجید واشقانی، اکبر معززی، ماریه ماشاالهی، اصغر طبسی، علی گلبهاران، هنگامه قاضیانی، جمشید هاشم پور به ایفای نقش در “هاری” می‌پردازند.

از چهارشنبه ۲۵ بهمن دو فیلم دیگر به گردونه اکران اضافه می‌شوند. “بدون تاریخ بدون امضاء” به کارگردانی وحید جلیلوند که سال گذشته در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و خوش درخشید، یکی از این فیلم‌هاست. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: کاوه نریمان یکی از پزشکانِ پزشکی قانونی در محل کارش با جسدی مواجه می شود که او را پیش از این می‌شناخته است. امیر آقایی، هدیه تهرانی، سعید داخ، علیرضا استادى و نوید محمدزاده، ‎بامعرّفی: زکیّه بهبهانی، بازیگر خردسال: ماهان نصیری نیا، با حضور تعداد زیادی از هنرجویان تئاتر در این فیلم حضور یافته‌اند. این فیلم امسال در جشنواره ونیز در بخش افق‌ها نمایش داده شد و دو جایزه بهترین کارگردان و بهترین بازیگر مرد برای نوید محمدزاده را دریافت کرد.

“آن سوی ابرها” (“پشت ابرها”) تازه‌ترین فیلم مجید مجیدی نیز از روز چهارشنبه روی پرده خواهد رفت. داستان فیلم در مناطق فقیرنشین بمبئی رقم می‌خورد و درباره برادری خلافکار و خواهری است که به دلیل حادثه‌ای که در حین دفاع از خود در برابر تجاوز رخ داده، در زندان به سر می‌برد. قرار است این فیلم در گروه سینمایی کورش به جمع فیلم‌های در حال اکران بپیوندد.

همچنین در گروه سینما ماندانا فیلم سینمایی “ما خیلی باحالیم” به کارگردانی بهمن گودرزی در حال اکران است. در این فیلم مجید صالحی، مهران غفوریان، نیوشا ضیغمی، مریم امیر جلالی، بهنوش بختیاری، علی مشهدی، مهران رجبی، بیژن بنفشه خواه مجید شهریاری، خشایار راد بازی می‌کنند.

در گروه آزادی فیلم سینمایی “کمدی انسانی” ساخته محمد هادی کریمی از ۲۷ دی ماه در حال اکران است. در این فیلم علیرضا شجاع‌نوری، هومن سیدی، آرمان درویش، لیلا زارع، فرخ نعمتی، هستی مهدوی‌فرد، مهوش افشارپناه، بهاره کیان‌افشار، نیکی کریمی، ایلیا نصراللهی، سام غفوری بازی می‌کنند. “کمدی انسانی” یک کمدی-تراژدی است که از دهه ۳۰ تا دهه ۶۰ روایت می شود و داستان فراز و فرودهای شخصیتی را روایت می کند که مجبور است شبیه مردمان پیرامونش شود.

در گروه سینما استقلال فیلم سینمایی “آیینه بغل” ساخته منوچهر هادی به اکران خود ادامه خواهد داد.

در گروه قدس فیلم سینمایی “عشقولانس” به کارگردانی محسن ماهینی به اکران خود ادامه می‌دهد در گروه کوروش نیز فیلم سینمایی “من یک ایرانی‌ام” ساخته محمدرضا آهنج دو هفته است که روی پرده سینما است.

فیلم”پل خواب” به کارگردانی اکتای براهنی نیز همچنان در حال اکران است. شهاب در آستانه ازدواج با نامزدش است. شرایط اقتصادی و مالی او باعث می شود به اتفاق دوستش وارد یک معامله تجاری شود اما در کمال ناباوری پول‌های او را بالا می‌کشند. شرایط سختی بر زندگی او حاکم می‌شود. پول بهره‌ای می‌گیرد و از پرداخت اقساط آن هم عاجز می‌شود. طلبکاران او را راحت نمی‌گذارند. پدرش که دبیر مدرسه است وارد ماجرای او می‌شود. نامزدش نیز او را تحت فشار قرار می‌دهد. شهاب تحت تاثیر این فشارها دست به کار عجیبی می‌زند. ساعد سهیلی، هومن سیدی، اکبر زنجانپور، آناهیتا افشار، علیرضا ثانی فر، حسام شجاعی دراین فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

منبع: هنرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها