تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۶:۱۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 81101

«درساژ» به کارگردانی پویا بادکوبه در اولین نمایش خود در سالن Hkw جشنواره بین المللی برلین با حضور پویا بادکوبه، سمیرا برادری، شبنم مقدمی، علی مصفا، نگار مقدم، یسنا میرطهماسب و فیلمبردار و نویسنده فیلم به نمایش درآمد و با استقبال بسیار خوب مخاطبان روبرو شد.

به گزارش سینماسینما، پس از نمایش «درساژ» عوامل روی صحنه رفتند و به پرسش‌های مخاطبان پاسخ دادند.

بازی نگار مقدم بازیگر اصلی این فیلم مورد استقبال زیادی قرار گرفت و بسیار تحسین شد. مخاطبان تاکید داشتند شخصیت‌های این فیلم واقعی هستند.

همچنین پویا بادکوبه کارگردان «درساژ» موضوع این فیلم را انسانی دانست و تاکید کرد: «از شانس من در این قصه شخصیت اصلی فیلم یک زن است که تلاش می‌کند از معمولی زندگی کردن و معمولی شدن فرار کند. در این فیلم بخشی از واقعیت زندگی نسل جدید را به تصویر کشیدیم.»

سمیرا برادری تهیه‌کننده این اثر درباره تولید فیلم‌هایی مستقل در سینمای ایران گفت: «جذب سرمایه برای چنین فیلم هایی در ایران بسیار دشوار است اما ما توانستیم با سرمایه گذار خصوصی کار کنیم. معمولا فیلم های مستقل با هزینه های کمتر، تلاش بیشتر و گروه علاقه‌مندتر به سینما جدی ساخته می شوند.»

همچنین مخاطبان در دو نمایش این اثر در برلین تحت تاثیر قصه فیلم گرفته و با وجود اینکه موضوع «درساژ» درباره یک خانواده ایرانی است، اما آنها مسائل مطرح شده در فیلم را جهانی دانسته و با آن ارتباط برقرار کردند.

«درساژ» در بخش «نسل» جشنواره برلین حضور دارد و همچنین برای دریافت جایزه بهترین فیلم اول رقابت می کند. این فیلم همچنین نمایش دیگری در روز پنجم اسفندماه در برلین خواهد داشت.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها