تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۱:۴۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 100044

گروه سینمایی هنر و تجربه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بار دیگر اکران همزمان فیلم‌های هنری و تجربی به نمایش درآمده در سینماهای کشور را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش سینماسینما، متن اطلاعیه گروه سینمایی هنروتجربه درباره اکران همزمان فیلم های هنری و تجربی به شرح زیر است:

«مؤسسه سینمایی هنر و تجربه بر اساس موافقت شورای عالی اکران سینمایی کشور، بار دیگر نمایش همزمان فیلم‌های هنری و تجربی به نمایش در آمده در سینماهای کشور را بطور همزمان در دستور کار قرار داده است.

بر اساس این اطلاعیه با عنایت به ضرورت حمایت همه جانبه از سینمای هنری و تجربی در پهنه اکران عام سینمایی کشور سینمای هنر و تجربه پس از رایزنی‌های مختلف با مسئولان سازمان سینمایی کشور، مدیرعامل خانه سینما و شورای صنفی از این پس با مجوز بالاترین مقام اکران سینمایی کشور اقدام به نمایش همزمان فیلم‌های هنری و تجربی اکران سراسری در سینماهای خود خواهد کرد تا بتواند در اکران طولانی مدت خود نمایش این فیلم‌ها را با موفقیت بیشتری همراه سازد.

نحوه نمایش این فیلم‌ها پس از تایید شورای محترم سیاستگذاری این گروه سینمایی بصورت محدود و طولانی مدت همراه خواهد بود تا ضمن حمایت از این نوع فیلم‌ها از تداخل کمی و کاهش سانس های فیلم های اختصاصی سینمای هنر و تجربه جلوگیری شود.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها