تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۴:۰۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 15678

جمشید مشایخی از تأسیس موسسه‌ای فرهنگی – هنری و آموزش سینما توسط اساتیدی چون فاطمه معتمدآریا و محمود عزیزی خبر داد.

این بازیگر پیشکسوت سینما  از «هفت رخ فرخ ایرانیان» به عنوان این موسسه نام برد و گفت: من به همراه محمدحسین لطیفی، نادر مشایخی، سام مشایخی و حسین نظری هیأت موسس این موسسه هستیم و از دو شخصیت هنرمند بزرگ خانم معتمدآریا و عزیزی دعوت کرده‌ایم قدم روی چشم ما بگذارند و به عنوان استاد در کنار ما باشند.

وی ادامه داد: با آسیب‌شناسی که روی آموزشگاه‌های سینمایی داشتیم، تصمیم گرفتیم با دایر کردن کلاس‌های بازیگری، کارگردانی، موسیقی، گریم، فیلمبرداری، خطاطی و نقاشی به آموزش نوجوانان و جوانان کشورمان بپردازیم و سعی کنیم به آن‌ها دروغ نگوییم و محیطی سالم و پاک را برایشان ایجاد کنیم.

مشایخی که پیش از این نیز در موسسه‌ای با عنوان «چهره آزاد» فعالیت تولید فیلم داشت، از فعال بودن بخش فیلمسازی در این موسسه خبر داد.

این بازیگر ادامه داد: موسسه «هفت رخ فرخ ایرانیان» در فضایی واقع در شهرک امید در شرق تهران برپا شده و فعالیت رسمی‌اش از ابتدای تابستان آغاز می‌شود.

مشایخی درباره فعالیت‌های بازیگری‌اش نیز به ایسنا گفت: نقش کوتاهی را در مجموعه تلویزیونی حسین لطیفی بازی کردم و یکی، دو پیشنهاد سینمایی دارم که یکی از آن‌ها به نام «هم‌نام» توسط کیوان علی‌محمدی و امید بنکدار پیشنهاد شده که فیلمنامه بسیار خوبی دارد و به دنبال سرمایه‌گذار هستند.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها