تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۳۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 90358

امید روحانی منتقد سینما و تلویزیون درباره متوقف ماندن تولید برنامه «هفت» آن را مثل برنامه های دوره ای تلویزیون دانست و گفت برخی انتظار بیهوده ای برای ادامه آن دارند.

به گزارش سینماسینما، امید روحانی منتقد سینما و تلویزیون درباره بلاتکلیفی تولید و پخش برنامه «هفت» گفت: بعضی برنامه ها دوره ای هستند یعنی به ضرورتی شروع می شوند و با ضرورتی هم پایان پیدا می کنند.

وی درباره مقایسه «هفت» و «نود» اظهار کرد: اگر دوستانی علاقمند هستند که «هفت» هم مثل «نود» باشد و ویژگی های آن را داشته باشد انتظارات بیهوده ای دارند. این انتظارات بیهوده از تلویزیون، سیاستگذاران و مدیران و حتی از ماهیت این برنامه است، سینما با هزار و یک مقوله ارتباط دارد و نمی شود «هفت» مثل «نود» باشد.

روحانی با اشاره به سریال های تلویزیون بیان کرد: عده ای می گویند ما تلویزیون نمی بینیم اما من این سریال ها را می بینیم و دنبال می کنم. اینجا اروپا نیست که مردم شاهد سریال هایی مثل «خانه پوشالی» و یا «بازی تاج و تخت» باشند و سریال های ما در حد و اندازه خود ماست و من هم آنها را می بینم.

این منتقد سینما و تلویزیون درباره سریال های ماه رمضان امسال و نبود طنز در میان آنها بیان کرد: به دلیل ذهن سانسورچی و قضاوتگر همه ما، سانسوری که در خود تلویزیون وجود دارد و فقدان دانش عمیق ما نسبت به تنوع طنز، ساخت آثار طنز بسیار سخت شده و منطقی است که دوستان کمتر سراغ ساخت سریال های طنز می روند و حتی می بینیم بعضی از سریال های طنز دیگر بازپخش هم ندارند.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به سریال «سر دلبران» ساخته محمدحسین لطیفی بیان کرد: من نتوانستم این سریال را باور کنم و حتی برزوی نازنین را که خیلی هم خوب کار کرد، باور نکردم. فکر می کنم درآوردن چنینن فضاهایی در یک محله و این نوع پرداخت دیگر جواب نمی دهد.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها