تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۰:۵۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 68846
جرج کلونی به عنوان یکی از سرشناس‌ترین چهره‌های هالیوود درباره رسوایی اخلاقی هاروی واینستین اظهار نظر کرد و اعمال او را غیرقابل دفاع توصیف کرد.

به گزارش سینماسینما، جرج کلونی با اشاره به شایعاتی که از دهه ۹۰ میلادی درباره ارتباط غیراخلاقی واینستین با بازیگران زن وجود داشت، گفت: «من هیچگاه این شایعات را باور نکردم و گمانم این بود که برای کوچک شمردن موفقیت‌های زنان در عرصه بازیگری این دست شایعات را مطرح می‌کنند. اما درباره آنچه اکنون درباره این هشت زن می‌شنویم، هیچ‌ چیز نشنیده بودم و نمی‌دانستم.»

او در ادامه گفت: «من هاروی را سال‌ها است که می‌شناسم. ما در محافل خصوصی و صحنه فیلمبرداری بارها کنار هم بوده‌ام اما من هیچگاه رفتاری از نوع موارد ادعا شده را از او مشاهده نکردم.»

کارگردان «سابربیکن» ابراز امیدواری کرد که این رسوایی بهانه‌ای برای رویدادی مثبت شود. او در این باره گفت: «شاید از دل این رویداد چیز خوشایندی بیرون آید. نه فقط در هالیوود که الان در مرکز توجه است، بلکه در تمام پرونده‌های این چنین قربانیان به این نتیجه برسند که حرفشان شنیده می‌شوند و نباید از چیزی بترسند.»

هاروی واینستین در فیلم «از گرگ‌ومیش تا سحر» نخستین بار نقشی مهم و موفق به جرج کلونی داد. علاوه بر آن زمینه نخستین تجربه کارگردانی جرج کلونی را نیز در فیلم «اعترافات یک ذهن خطرناک» فراهم کرد.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها