تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۸:۲۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 81133

۱۰ اسفند آخرین مهلت تکمیل فرم ثبت نام و ۱۵ اسفند آخرین مهلت تحویل فیلم های ایرانی متقاضی شرکت در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر به دبیرخانه است.

به گزارش سینماسینما، تمامی فیلمسازان ایرانی که قصد دارند آثارشان در بخش مسابقه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر شرکت کند تا ۱۰ اسفند مهلت دارند فرم ثبت نام را در سایت پر کرده و تا ۱۵  اسفند ۹۶ آثار خود را به دبیرخانه تحویل دهند.

فرم تقاضای شرکت در جشنواره می‌بایست توسط تهیه‌کننده (تهیه‌کنندگان) یا پخش‌کننده قانونی فیلم تکمیل شود. فیلم‌هایی که در دوره قبلی این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند، امکان ثبت‌نام مجدد ندارند.

فیلم‌های بلند (داستانی، مستند، انیمیشن) با حداقل مدت زمان ۷۰ دقیقه (ساخته‌شده به قصد نمایش سینمایی) و فیلم‌های کوتاه (داستانی، مستند، انیمیشن) با حداکثر مدت زمان ۱۵ دقیقه در جشنواره پذیرفته می شوند.

هر فیلم ثبت‌نام‌شده در بخش مسابقه جشنواره می‌تواند برای همه بخش‌ها در نظر گرفته شود، مگر آن‌که متقاضی درخواستی غیر از این را در فرم ثبت‌نام قید کرده باشد.

فرم تقاضای ثبت‌نام که در زمان مقرر به صورت برخط (آن‌لاین) تکمیل و کد ره‌گیری در آن قید شده است، می‌بایست از سایت جشنواره چاپ و توسط تهیه‌کننده یا پخش‌کننده قانونی فیلم امضا شود و به همراه نسخه بازبینی پیش از اتمام مهلت مقرر به دفتر جشنواره برسد.

در صورت انتخاب فیلم، اعلام انصراف امکان‌پذیر نخواهد بود. نسخه قابل قبول برای بازبینی لینک‌های قابل دانلود، DVD, Blu-ray است.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سید رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها