تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۳۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 52664

مهدی گلستانهمهدی گلستانه گفت: افشین یداللهی در این فیلم به عنوان مشاور روان‌پزشکی فیلمنامه حضور پررنگی داشت.

به گزارش سینماسینما، به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم «نقطه کور»؛ در ابتدای این برنامه مهدی گلستانه تهیه‌کننده و کارگردان فیلم طی سخنانی با تشکر از حضور مهمانان گفت: متاسفانه افتتاحیه فیلم نقطه کور در زمانی اتفاق می‌افتد که ما افشین یداللهی یکی از دوستان و شخصیت‌های فرهنگی خود را از دست دادیم.
وی ادامه داد: افشین یداللهی در این فیلم به عنوان مشاور روان‌پزشکی فیلمنامه حضور پررنگی داشت و بسیار به ما کمک کرد. رفتن او آنقدر برای ما غیر قابل باور بود که ما به خودمان اجازه ندادیم تا در عنوان بندی فیلم از او با عنوان «زنده‌یاد یا مرحوم» یاد کنیم. قطعا روح افشین یداللهی همراه ما است.
نیکی مظفری، خاطره اسدی
گلستانه ادامه داد: فیلم نقطه کور در شرایط سختی ساخته شد و امیدوارم نتیجه این سختی ها باعث شده باشد تا فیلم خوبی ساخته شود و مردم دوست داشته باشند. در این فیلم بازیگرانی با من همکاری کردند؛ همچون محمدرضا فروتن و هانیه توسلی که دارای سواد، تجربه و شعور بالایی بودند و بسیار همراهی‌ام کردند.
الهه حصاری
مهدی گلستانه با اشاره به اینکه امروز سعید جلالی نویسنده سریال «عاشقانه» به نمایندگی از عوامل این سریال در این مراسم حضور دارد، از عوامل فیلم نقطه کور دعوت کرد تا به روی سن بیایند.

هانیه توسلی، نیکی مظفری
هانیه توسلی بعد از حضور بر روی سن طی سخنانی گفت: خیلی خوشحالم که اینجا حضور دارم. خود من امروز برای اولین بار فیلم را کنار شما می بینم.

نیکی مظفری بازیگر دیگر فیلم نیز در حالی که متاثر شده بود، گفت: خیلی خوشحالم که اینجا حضور دارم اما در ماه‌های اخیر ما افراد و هنرمندان خوبی همچون علی معلم، افشین یداللهی و عارف لرستانی را از دست دادیم و امیدوارم روح همه آنها شاد باشد و خداوند به خانواده های آنها صبر عطا کند.

مجید مظفری
در این مراسم هنرمندانی همچون هانیه توسلی، نیکی مظفری، الهه حصاری، مریم معصومی، خاطره اسدی، شهرام حقیقت دوست، حبیب اسماعیلی، مجید مظفری، علیرضا زمانی نسب و امیررضا دلاوری حضور داشتند.
خاطره اسدی
فیلم سینمایی نقطه کور به کارگردانی مهدی گلستانه از ششم اردیبهشت در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود و اولین اکران مردمی این فیلم با حضور بازیگران چهارشنبه ششم اردیبهشت در پردیس کوروش برگزار می شود.

خاطره اسدی، شهرام حقیقت دوست
در خلاصه داستان فیلم آمده است: خسرو که ۲۳ روز بر پهنه دریا و به دور از خانواده‌اش گذرانده است، با دنیایی از ابهامات فکری که تمام مدت همراه او بوده وارد خانه‌اش در تهران می‌شود اما تمامی ذهنیت‌هایش، عینیت یافته و قادر به مقابله با مسائل پیش آمده نیست تا اینکه…

منبع: ایلنا، باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها