تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۴۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 98905

تغییر در پایان بندی «لاتاری»، نبود بودجه ساخت برنامه های کودک تلویزیون و گلایه از نپرداختن دستمزدهای سریال «افسانه هزار پایان» موضوعات این هفته برنامه «من و شما» بود.

به گزارش سینماسینما، برنامه «من و شما» روز جمعه چهارم آبان روی آنتن شبکه شما رفت و میزبان نادر سلیمانی و بیوک میرزایی به عنوان بازیگر بود. آرش ظلی‌پور مجری برنامه در ابتدا دلیل بازپخش‌های متعدد «محله گل و بلبل» را از نادر سلیمانی بازیگر این پروژه جویا شد که سلیمانی گفت: کاش این نگاه سلیقه ای از کار کودک دور بماند و اسپانسر برای کار کودک نداشته باشیم.

وی ادامه داد: کسانی را که در حوزه کودک کار می کنند اذیت نکنید، این افراد واقعیت ها را با زبانی شاد به کودکان می آموزند چراکه بچه ها به دنبال شادی هستند و اگر این مسایل را نفهمد جامعه در آینده دچار فساد می شود.

باید درهای صداوسیما را تخته کنید

سلیمانی در ادامه خطاب به مدیران تاکید کرد: سخن من با مدیران است و برایم مهم نیست اگر از فردا نگذارند که سر کار بروم، سخنم این است که اگر در صداوسیما نتوانید بچه ها را با رنگ، خلاقیت و شادی به تلویزیون جذب کنید باید مطمئن باشید که در آینده ای نزدیک باید درهای صداوسیما را تخته کنید.

وی درباره حذف برخی از سکانس‌های حضورش در «نهنگ عنبر» ساخته سامان مقدم عنوان کرد: گویا تدوینگر و کارگردان به این نتیجه رسیدند که مرا حذف کنند و من هم دلیلش را نمی دانم، مثل همان اتفاقی که برای «لاتاری» افتاد و برخی از سکانس‌های من حذف شد.

قرار بود من و هادی در «لاتاری» شهید شویم

بازیگر فیلم «لاتاری» درباره پایان بندی این فیلم به کارگردانی محمدحسین مهدویان توضیح داد: از ابتدا در فیلمنامه قرار نبود که انتقام شخصی گرفته شود و انتقام به شکل اجتماعی بود. علت این اتفاق هم حرف‌هایی بود که برای فیلم به وجود آمد و حاشیه سازی هایی که صورت گرفت. در فیلمنامه قرار بود من و هادی حجازی فر به آن مراسم یا حفله برویم و هر دو نفر هم شهید می شویم اما در زمان فیلمبرداری به دلیل اتفاقاتی، مهدویان تصمیم گرفت که پایان بندی را به این شکل تغییر بدهد.

نپرداختن دستمزدهای بازیگران «افسانه هزار پایان»

بیوک میرزایی مهمان بخش دوم «من و شما» بود که در بخشی از صحبت هایش با گلایه از شهاب عباسی کارگردان مجموعه «افسانه هزارپایان» و با ابراز پشیمانی از حضور در این مجموعه گفت: چک های برخی از بازیگران این سریال برگشت خورده است و نتوانسته اند پولشان را بگیرند و من هم فقط بخشی از دستمزدم را گرفتم اما شایعه یا درست، دیدیم که شهاب عباسی کارگردان این مجموعه فقط به فکر پول بود و خانه و ماشین و موتور و… خریده است. کارگردان واقعی که به پول فکر نمی کند همانطور که حسن فتحی و داوود میرباقری و… در ابتدای راه به این چیزها فکر نمی کردند اما عباسی ابتدا «خنده بازار» را ساخت و بعد هم به او سفارش سریال ۶۰ قسمتی دادند که به جای کیفیت فقط به پول فکر کرد.

وی در پایان با اشاره به حضور اصغر فرهادی در رادیو و همکاری با این کارگردان اظهار کرد: اصغر فرهادی به همراه همسرش از همان ابتدا در نگارش متن های کوتاه برای رادیو دغدغه مند عمل می کردند.

«من و شما» به تهیه کنندگی هادی قندی، اجرای آرش ظلی پور و سردبیری دنیا خمامی جمعه ها به صورت زنده ساعت ۱۳ از شبکه شما به صورت زنده پخش می شود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها