تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۸:۳۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 75309
هیو جکمن پس از عمل جراحی برای برداشتن سلول‌های سرطانی از صورتش علیرغم توصیه دکتر در جلسه تمرین فیلم «برترین شومن» (The Greatest Showman) آواز خواند.

به گزارش سینماسینما، هیو جکمن بازیگر سرشناس سینما چند سالی است که با بیماری سرطان پوست دست و پنجه نرم می‌کند و تا کنون چند بار برای درمان بیماری جراحی شده است.

او در آخرین نوبت از این جراحی‌ها علیرغم توصیه دکتر در جلسه تمرین فیلم «برترین شومن» شرکت کرد و با ۸۰ بخیه بر بینی آواز خواند. او در این باره گفت:‌ «در بینی ۸۰ بخیه داشتم و دکترم گفت اجازه نداری آواز بخوانی. از این که خلاف توصیه دکتر عمل کردم پشیمان نیستم. ارزشش را داشت که برای آواز خواندن بخیه‌ها را تجدید کنند.»

این بازیگر نخستین بار در سال ۲۰۱۳ برای درمان سرطان پوست جراحی شد و پس از آن حداقل ۶ بار دیگر این کار را تکرار کرد.

«برترین شومن»‌ موزیکالی تاریخی به کارگردانی مایکل گریسی است که در آن هیو جکمن نقش اصلی را بازی می‌کند این فیلم به زودی در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد.

گریسی کارگردان فیلم درباره بی‌احتیاطی جکمن و آواز خواندن پس از عمل جراحی گفت: «هشت ماه زمان برد تا همه عوامل را در نیویورک گرد هم آوریم. در آن جلسه از جکمن خواستم که به فقط بازی کند و آواز نخواند.»‌ البته بازیگر «مردان ایکس» به هیچکدام از این توصیه‌ها گوش نداد و کار خودش را کرد.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها