تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۱۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 23477

نمایش سه خواهر و دیگراننمایش «سه خواهر و دیگران» شب گذشته ۱۷ مرداد با حضور جمعی از اهالی رسانه روز خبرنگار را جشن گرفت.

به گزارش سینماسینما، نمایش «سه خواهر و دیگران» به نویسندگی و کارگردانی حمید امجد و تهیه کنندگی سعیده آبشناسان روز یکشنبه ۱۷ مرداد ماه میزبان خبرنگاران از جمله، در تئاتر شهر بود.

همچنین سعیده آبشناسان تهیه کننده این نمایش در پایان، اجرای نمایش «سه خواهر و دیگران» در ۱۷ مرداد ماه را به اهالی رسانه به ویژه زنان خبرنگار تقدیم کرد. وی ضمن تبریک این روز به همه فعالان این حوزه، به حضور دشوار زنان در این حرفه تاکید کرد و گفت:«با تشکر از حضور همه عزیزان خبرنگار که به تماشای نمایش«سه خواهر و دیگران» نشسته اند. من امروز را که روز خجسته ایست به همکاران و دوستان خبرنگارم تبریک می گویم. اکنون روی صحبت من با زنان خبرنگار است که در این جامعه از سال های دور تا کنون زحمت کشیدند و در شرایطی سخت تلاش کردند تا صدای خودشان را به جامعه برسانند تا به نمایندگی از جامعه زنان بگویند که ما هستیم و حضور داریم، اما همیشه از جهات مختلف با موانع رو به رو شدند با شکست مواجه شدند، مثل بانوی شاعری که سل گرفت و مرد و هیچ کس از او خبر نداشت و یا شاعری دیگر که به خاطر خیانت های مکرر دست به خودکشی زد. من به عنوان نماینده ای از جامعه زنان در مطبوعات همانطوری که مجله ام را مثل مجله خانم شهلا شرکت توقیف و لغو امتیاز کردند، نمایش امشب را  با غرور و افتخار تمام به جامعه زنان خبرنگار ایران تقدیم می کنم».

نمایش «سه خواهر و دیگران» هر شب ساعت ۱۹:۳۰ با بازی افشین هاشمی، ریحانه سلامت، معصومه رحمانی، مارال آتشی، رامین سیاردشتی، علیرضا ناصحی، داریوش موفق، محسن حسینی، پیام امیرعبدالهیان، سام کبودوند، بهنوش بختیاری و جمشید جهانزاده در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه می رود.

سایر عوامل نمایش عبارتند از امیر اثباتی طراح صحنه و لباس، نشاط پورفراهانی و جواد اسفندیاری دستیاران کارگردان، رضا مرتضوی آهنگساز، آیدا اورنگ مشاور رسانه‌ای و روابط عمومی و موسسه فرهنگی هنری گوهران به عنوان مجری طرح نمایش اشاره کرد.

حمید امجد پیش از این در عرصه کارگردانی تئاتر آثاری چون «نیلوفر آبی»، «پستوخانه»، «شب سیزدهم»، «زائر» و «بی شیر و شکر» را به صحنه برده است.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها