تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۰۹:۵۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 83239
امین حیایی می‌گوید در سینما فیلمنامه و بازیگر همیشه حرف اول را می‌زنند و گاهی هم تبلیغات مناسب است که می تواند فروش خوبی به همراه داشته باشد.

به گزارش سینماسینما، امین حیایی، بازیگر سینما و تلویزیون در مورد اهمیت فیلمنامه در سینمای ایران گفت: «فیلمنامه و بازیگر همیشه حرف اول را می‌زنند و گاهی هم تبلیغات مناسب توانسته موفق عمل کند و فروش خوبی را با خود به همراه داشته باشد. قصه همیشه برای مردم مهم بوده و مردم دوست دارند اثری را ببینند که روایت داستانی خوبی داشته باشد.»

او در ادامه درمورد اهمیت این موضوع در انتخاب آثار پیشنهادی توضیح داد: «فیلمنامه و نقش متفاوت برای من مهم‌ترین گزینه برای انتخاب است، چون امروزه مخاطبان به دنبال قصه‌ای جذاب و پرکشش هستند و بازیگران هم برای جذب نگاه مخاطب باید آثار را با وسواس بیشتری گزینش کنند.»

حیایی در ادامه در مورد آثار جامانده از اکران گفت: «فیلم‌ها با توجه به فصل، انتخاب می‌شوند و آثاری که به اکران نمی‌رسند، به طور حتم در ارزیابی‌ها نتوانسته‌اند مورد توجه قرار بگیرند. سینماداران به فکر فروش و گیشه هستند و به طور حتم هر فیلمی که نتواند در این چرخه قرار بگیرد، از اکران کنار گذاشته می‌شود. البته اگر تعداد سالن‌های سینما افزایش یابد، این آثار هم می‌توانند رنگ اکران به خود ببینند. اما کمبود سینما یکی از مشکلات اصلی در فیلمسوزی آثار تولید شده است.»

او در پایان به روند ساخت «ساخت ایران ۲» اشاره کرد و افزود: «در حال حاضر مشغول بازی در سریال نمایش خانگی «ساخت ایران ۲» هستم و تا  امروز چهار قسمت از آن را ضبط کرده‌ایم. امیدوارم این سریال بتواند مورد توجه مخاطبان واقع شود.»

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها