به گزارش سینماسینما، امین حیایی، بازیگر سینما و تلویزیون در مورد اهمیت فیلمنامه در سینمای ایران گفت: «فیلمنامه و بازیگر همیشه حرف اول را میزنند و گاهی هم تبلیغات مناسب توانسته موفق عمل کند و فروش خوبی را با خود به همراه داشته باشد. قصه همیشه برای مردم مهم بوده و مردم دوست دارند اثری را ببینند که روایت داستانی خوبی داشته باشد.»
او در ادامه درمورد اهمیت این موضوع در انتخاب آثار پیشنهادی توضیح داد: «فیلمنامه و نقش متفاوت برای من مهمترین گزینه برای انتخاب است، چون امروزه مخاطبان به دنبال قصهای جذاب و پرکشش هستند و بازیگران هم برای جذب نگاه مخاطب باید آثار را با وسواس بیشتری گزینش کنند.»
حیایی در ادامه در مورد آثار جامانده از اکران گفت: «فیلمها با توجه به فصل، انتخاب میشوند و آثاری که به اکران نمیرسند، به طور حتم در ارزیابیها نتوانستهاند مورد توجه قرار بگیرند. سینماداران به فکر فروش و گیشه هستند و به طور حتم هر فیلمی که نتواند در این چرخه قرار بگیرد، از اکران کنار گذاشته میشود. البته اگر تعداد سالنهای سینما افزایش یابد، این آثار هم میتوانند رنگ اکران به خود ببینند. اما کمبود سینما یکی از مشکلات اصلی در فیلمسوزی آثار تولید شده است.»
او در پایان به روند ساخت «ساخت ایران ۲» اشاره کرد و افزود: «در حال حاضر مشغول بازی در سریال نمایش خانگی «ساخت ایران ۲» هستم و تا امروز چهار قسمت از آن را ضبط کردهایم. امیدوارم این سریال بتواند مورد توجه مخاطبان واقع شود.»
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- امین حیایی و امیر جعفری با یک کمدی به سینماها میآیند
- فیلمبرداری «کوکتل مولوتف» به پایان رسید
- «رقصنده» با حیایى و جعفرى غافلگیرى جدید گیشه
- گفتوگو با امین حیایی/ به سرنوشت اعتقاد دارم/ آنچه در مسیرم قرار میگیرد برایم درست است
- فروختن روح به شیطان/ درباره یک مثلا پاپاراتزی
- چاقوکشی برای رسیدن به حق!/ درباره لزوم فاصلهگذاری بین هنرمند و انسان خوب
- داوران فصل سوم «عصر جدید» معرفی شدند
- سینمای ایران از نفس افتاده است
- گرگها زمستان ندارند/ کوتاه درباره فیلم «برف آخر»
- گرگِ آخر/ نگاهی به فیلم «برف آخر»
- بلاتکلیف، روان، بیجان/ نگاهی به فیلمهای «هِناس»، «برف آخر» و «بیمادر»
- از تاریکی گفتن موجب روشنایی نمیشود/ سینمای ایران نیازمند فیلمهایی است با تم امید و جسارت
- پیچیده، ساکت، عاشق/ نگاهی به فیلم «برف آخر»
- مردد و کمرنگ/ نگاهی به موسیقی فیلم «برف آخر»
- دلدادگی در بستر برف/ نگاهی به فیلم «برف آخر»
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- چهار مستند ایرانی در جشنواره هات داکس
- به انتخاب تماشاگران و به یاد شانتال آکرمن؛ ۱۵ روز سینماگران جشنواره کن جایزه جدید میدهد
- رقابت «آنیتا، گمشده در اخبار» در جشنواره استانبول
- پایان تور کنسرت علیرضا قربانی در تهران
- تلفیق شادی و شایستگی؛ نگاهی به برنامه «آی نسیم سحری عید شد»
- همکاری دوباره با یونیورسال؛ کیلین مورفی وارد ماجراهای جنجالی زغال سنگ آمریکا شد
- نگاهی به سریال افعی تهران
- علی اصغر رضایی نیک درگذشت
- ۱۰ روز مانده به شروع اجرا؛ نمایشِ بهرام افشاری ۲ میلیاردی شد
- برنامه تعطیلی سینماها در شبهای قدر
- به کارگردانی مهیار علیزاده؛ بازیگران نمایش «و تو هم برنگشتی» معرفی شدند/ اولین حضور شمس لنگرودی در تئاتر
- کنسرت «علیرضا قربانی» / گزارش تصویری
- بهار «مولوی» با متن محمد چرمشیر آغاز میشود
- شروع فیلمبرداری فیلم «پیکی بلایندرز» از ماه سپتامبر با حضور کیلین مورفی
- الهه نوبخت داور بخش اصلی جشنواره هلند شد
- جایزه جشنواره فریبورگ به ایران رسید
- جایزه جشنواره فریبورگ به ایران رسید
- «شیرین»، مثل عشق زنانه
- تلاش برای تحریف تاریخ/ نگاهی به فیلم «پرویزخان»
- فریاد، فضیلت است/ یادداشتی بر فیلم «داگویل» با نگاهی به پرفورمنس «ریتم صفر» مارینا آبراموویج
- جورج میلر با «فیوریوسا» به کن میرود
- نمایشگاه بینالمللی قرآن کریم با حمایت همراه اول در حال برگزاری است
- سفری به سوی ناشناخته ها
- فرامرز اصلانی درگذشت
- پوسترهای ۲ بخش جنبی جشنواره کن منتشر شدند
- جان تراولتا در یک فیلم درجه ۳ دیگر بازی کرد/ نمایش در آوریل
- عیدی همراه اول با سبدی از محصولات دیجیتال
- احمدرضا عابدزاده از عوامل «پرویز خان» شکایت کرد
- صدور پروانه نمایش غیرسینمایی برای ۴۱ اثر
- اجرای طرح «اکران شبانه» سینماها در تعطیلات نوروز