تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۰:۴۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 9475

مصاحبه شان پن بازیگر آمریکایی با ال چاپو بزرگ‌ترین قاچاقچی موادمخدر مکزیک در مجله رولینگ استون منتشر شد.

به گزارش «سینماسینما»، مجله رولینگ استون شنبه، یک روز بعد از بازداشت دوباره خواکین گوزمان معروف به «ال چاپو»، قاچاقچی موادمخدر مکزیکی و همزمان با تلاش‌ها برای تحویل او به مقامات قضایی آمریکا، مصاحبه‌شان پن بازیگر برنده دو جایزه اسکار با او را منتشر کرد. این اولین مصاحبه منتشرشده با ال چاپو است.

به گزارش ورایتی، او تابستان گذشته از یک زندان فوق امنیتی فرار کرده بود. گفته شده است ال چاپو زمانی بار دیگر به دام افتاد که برای ساخت فیلم زندگی‌ خودش با تعدادی از تهیه‌کنندگان و بازیگران وارد مذاکره شده بود.

گفت‌وگوی‌شان پن با ال چاپو اکتبر پیش زمانی انجام شده است که سلطان مواد مخدر از دست مقامات مکزیکی و آمریکایی فراری بود. کیت دل کاستیو ستاره سریال «La Reina del Sur» شرایط انجام این مصاحبه را فراهم کرد و یک تهیه‌کننده که ال چاپو در صحبت‌هایش او را اسپینوزا می‌نامد دیدار او با پن را ترتیب داد.

ال چاپو در بخشی از مصاحبه به پن می‌گوید: نمی‌خواهم از من چهره یک راهبه تصویر شود.

شان پن
رولینگ استون یک ویدیوی دو دقیقه‌ای از این مصاحبه اختصاصی را نیز منتشر کرده است.

پن گفت برای گفت‌و‌گو با ال چاپو با چند ماشین اس‌یووی به مکانی نامعلوم برده شد، در حالی که بین ۳۰ تا ۳۵ فرد مسلح او را احاطه کرده بودند و صدها سرباز دیگر نیز در نزدیکی بودند. هیچ‌یک از سربازان و نزدیکان ال چاپو با او انگلیسی حرف نمی‌زنند.

هرچند ال چاپو در این مصاحبه انکار می‌کند که قاچاقچی مواد مخدر است، اما می‌گوید: من بیش از هر کس دیگر در دنیا هروئین، متامفتامین، کوکائین و ماری‌جوانا تأمین می‌کنم. من یک ناوگان زیردریایی، هواپیما، کامیون و قایق دارم.

ال چاپو همچنین تأیید می‌کند که یک بار برای دیدن پابلو اسکوبار دیگر قاچاقچی معروف مواد مخدر به خانه او رفت.

در این مصاحبه جزئیات فرار ال چاپو از زندان در ژوئیه ۲۰۱۵ بیان شده است. او از طریق تونلی که در حمام حفر کرده بود از زندان فرار کرد.

دادستانی مکزیک در حال بررسی درخواست ایالات متحده برای استرداد ال چاپو به این کشور است. آمریکا سال ۲۰۱۴ نیز از مکزیک خواسته بود او را به آمریکا تحویل دهد. ال چاپو روز جمعه پس از یورش پلیس به خانه‌اش در شهر لوس موچیس در سینالوا شمالی بار دیگر بازداشت شد. در این درگیری شش نفر از جمله یک پلیس کشته شدند.

ال ‌چاپو اولین بار در ۱۹۹۳ در گواتمالا دستگیر شد، اما سال ۲۰۰۱ موفق شد از زندان فرار کند. او پیش از آنکه در ۲۰۱۴ بار دیگر بازداشت شود، برای ۱۳ سال فراری بود.

شان پن ۵۵ ساله برای فیلم‌های «رود میستیک» به کارگردانی کلینت ایستوود و «میلک» به کارگردانی گاس ون سنت دو بار برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شده است. «درخت زندگی»، «اینجا باید باشد» و «جوخه گانگستر» از فیلم‌های اخیر پن در مقام بازیگر است. او سال گذشته در چهلمین دوره جوایز سزار در فرانسه یک جایزه سزار افتخاری دریافت کرد.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها