تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۲:۲۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 72118

بازیگر نقش «ترمیناتور» گفت فکر می‌کند مدافعان محیط زیست باید با تمرکز بر مواردی چون افزایش سرطان در بزرگسالان و اوتیسم در کودکان، به سیاستمداران یادآوری کنند که آلودگی هوا چه ضررهایی دارد.

به گزارش سینماسینما، آرنولد شوارتزنگر که خود از فعالان زیست محیطی است و در جلسات مختلف تغییرات آب و هوایی شرکت و سخنرانی کرده است گفت باید بیشتر بر مشکلات سلامتی انسان‌ها و نقش آلودگی آب و هوا هشدار بدهیم تا همگان متوجه ضرورت توجه به تغییرات آب و هوایی بشوند.

ستاره فیلم‌های اکشن و فرماندار سابق کالیفرنیا در نشست آب و هوای جهانی که دیروز یکشنبه در بن آلمان برگزار شد در این باره صحبت کرد. دیپلمات‌هایی از سراسر جهان برای بحث درباره دستاوردهای نشست پاریس در این شهر گرد آمده بودند.

وی گفت: وقت این است که بیدار شویم و درباره ۲۵ هزار نفری حرف بزنیم که هر روز فقط برای آلودگی آب و هوا جان خود را از دست می‌دهند.

شوراتزنگر همچنین به انجمن‌ها و جوامع محیط زیستی نیز انتقاد کرد و گفت آنها نقطه حساس را از دست داده‌اند و تنها بر گرمای زمین تاکید می‌کنند.

این سیاستمدار سابق افزود: برای مردم خیلی مهم نیست که افزایش دو درجه‌ای حرارت زمین به چه معناست یا این که سطح آب دریاها بالا می‌آید چه عواقبی دارد.

وی گفت معتقد است تاکید بر موارد مشخص مثل یادآوری این که مردم بیشتر از همیشه سرطان می‌گیرند و کودکان دچار بیماری‌های چون اوتیسم می‌شوند، مردم را بهتر متوجه عواقب بی توجهی به محیط زیست می‌کند.

منبع: مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها