تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۳:۲۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 16107

آنجلینا جولیآنجلینا جولی بازیگر برنده جایزه اسکار از رفتار آمریکا در موضوع بحران آوارگان، و به ویژه سخنان دونالد ترامپ ابراز ناخشنودی کرد.

به گزارش خبرگزاری سینماسینما، بازیگر برنده جایزه اسکار و فرستاده ویژه آژانس پناهندگان سازمان ملل گفت که اتخاذ سیاست‌های کناره‌جویی در موضوع بحران مهاجران باعث وحشت او می‌شود. او اعلام کرد که کشورهای جهان باید در همکاری با هم با این چالش روبه‌رو شوند.

این بازیگر دوشنبه در رویدادی درباره بررسی چگونگی تاثیر دوران جابه‌جایی‌های بی‌سابقه در شکل‌گیری جهان امروز گفت: «من از واکنش کشور خودم در رابطه با این موضوع بسیار مایوس و ناخرسند هستم.»

یکی از موضوعات مورد نظر بازیگر «در کنار دریا» سخنان ترامپ نامزد جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری آمریکا بود. ترامپ پس از حملات تروریستی در اروپا گفته بود که باید ورود مسلمانان به آمریکا را ممنوع کرد. جولی در این باره گفت: «آمریکا را افرادی ساخته‌اند که از سرتاسر دنیا برای آزادی‌ها، مخصوص آزادی مذهب گرد هم آمده‌اند. بنابراین شنیدن این سخنان از فردی که برای ریاست‌جمهوری آمریکا تبلیغ می‌کند، دشوار است.»

جولی در ادامه از اینکه مهاجرت‌های کنترل نشده فضایی برای تبلیغ سیاست‌های بیگانه‌هراسی و جدایی فراهم کند، ابراز نگرانی کرد. از نظر این بازیگر برای حل این بحران نیاز است که ملت‌ها در همکاری با هم سیستمی منظم و ساختاریافته برای حل بحران مهاجران و آوارگان پایه‌ریزی کنند.  او گفت: «جنگ، درگیری‎ و میزان جابه‌جایی به حدی رسیده که سیستم کمک‌رسانی بین‌المللی پناهجویان با شکست مواجه شده است.»

منبع: خبرانلاین به نقل از گاردین

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها