تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۰:۵۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 24252

سام درخشانیسام درخشانی که فیلم «خوب، بد، جلف» را آماده اکران دارد معتقد است این فیلم جزو پرفروش‌های سال خواهد بود.

به گزارش سینماسینما، سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت این روزهای خود گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال «هشت و نیم دقیقه» ساخته شهرام شاه‌حسینی هستم.

وی درباره این سریال و نقشی که در آن ایفا می‌کند بیان کرد: «هشت و نیم دقیقه» قصه یک زن است که به واسطه توطئه‌ای همسر خود را از دست داده و با فرزندش در شرایط نامناسب مالی قرار می‌گیرند. این زن برای گرفتن حق خود اقداماتی انجام می‌دهد که بن‌مایه قصه از این موضوع شکل گرفته است. من در این سریال نقش احسان یکی از شخصیت‌های کلیدی را بر عهده دارم.

بازیگر فیلم سینمایی «عقرب» درباره حضور در سینما اظهار کرد: فیلم سینمایی «خوب، بد جلف» را هم در نوبت اکران دارم که شنیده‌ام مهرماه به روی پرده سینماها می‌رود.

درخشانی افزود: این فیلم در ادامه سریال «پژمان» است، البته متفاوت‌تر و یک سری بازیگر جدید مثل آقای فرخ‌نژاد، خانم آسایش و… به جمع ما اضافه شدند. یک کار کمدی به نویسندگی و کارگردانی پیمان قاسم‌خانی است که فکر می‌کنم جزو فیلم‌های پرفروش سال خواهد شد.

بازیگر سریال «خانه پدری» درباره حضور در تلویزیون و تغییرات مدیریتی که صورت گرفته است بیان کرد: من فعلاً تغییر چندانی ندیدم و فکر می‌کنم برای اظهار نظر زود است و نمی‌شود فعلاً از تأثیر این تغییر مدیریت‌ها صحبت کرد. مدیریت یک مسئله است اما مشکل اصلی ما قصه است که متأسفانه قصه خوب و جذابی نداریم. این اتفاق با هر مدیری شکل می‌گیرد مشکلات ریشه‌ای است ما خط قرمزهایی داریم که نمی‌توانیم از آن‌ها عبور کنیم و به همین دلیل هم تلویزیون مشتری آنچنانی ندارد. سریالی مانند «شهرزاد» در داخل کشور تولید و پخش می‌شود، اما همین سریال اجازه نمایش در تلویزیون را ندارد مشکل است. نه تنها در حوزه نمایش بلکه این مشکلات در موسیقی هم دیده می‌شود، معضلات بسیار ریشه‌ای هستند و مدیریت و مشکلات مالی بخش دیگری است.

وی در ادامه گفت: وقتی تلویزیون مشتری نداشته باشد کسی بابت آن هزینه نمی‌کند، ولی وقتی مخاطب داشته باشد، همه به سمت آن می‌آیند و تولیدات بالا می‌رود، ابتدا باید مشکلات برطرف شود و کار جذاب تولید کند تا مخاطب هم پای تلویزیون بنشیند. امیدوارم شرایط به سمتی برود که یکسری نگرش‌ها تغییر کند تا کسی محتاج دیدن برنامه‌های ماهواره و شبکه‌های برون‌مرزی نباشد.

درخشانی در ادامه درباره شیطنت‌هایی که در حوزه مجازی شکل می‌گیرد و شایعاتی که پیرامون آن‌ها به گوش می‌رسد، عنوان کرد: شیطنت فضای مجازی است و کلی از این تصاویر روزانه به دست همه ما می‌رسد، این اتفاقات مصداق ضرب‌المثل «شنیدن کی بود مانند دیدن» شده است. فضای مجازی شرایطی را به وجود آورده که تا خودت چیزی را به چشم ندیده‌ای نباید آن را باور کنی. اتفاقی است که در تمام دنیا رخ می‌دهد و چاره‌ای هم نیست.

 

منبع: هنرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها