تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۶:۳۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 17964

ساداتیانمحمد تاجیک: سید جمال ساداتیان تهیه کننده سینمای ایران با انتقاد از توقیف موقت فیلم آآآدت نمی کنیم به خاطر پخش تیزرهایش از شبکه های ماهواره ای گفت : این کار تنهاپاک کردن صورت مسئله است.

سید جمال ساداتیان در گفت وگو با سینماسینما گفت :ما یاید به این سوال پاسخ دهیم که چرا تهیه کننده های علی رغم میل باطنی شان ،مجبور می شوند به شیکه های ماهواره ای سفارش پخش تیزر بدهند ،این موضوع به خاطر عملکرد ضعیف صداو سیماست .به نظرم این جور سلبی یرخورد کردن باعث حل شدن مشکل نمی شود .

او ادامه داد : با پخش تیزرهای فیلمهای سینمای ایران از شبکه های ماهواره ای ،بارقه امیدی یه وجود آمده بودو سینما رونق گرفته بود  . تهیه کننده فیلم به رنگ ارغوان افزود: آیا ما بررسی کرده ایم که چرا تهیه کنندگان سینمای ایران تبلیغات فیلمهایشان را به شبکه های ماهواره ای می دهند .

ساداتیان تاکبد کرد :حاکمیت ونظام باید چاره این برای این مسئله پیدا کنند و قطعا پاک کردن صوت مسئله ،هیچ مشکلی از مشکلات ما را حل نمی کند . به نظرم مسئولان قضایی و امنیتی و فرهنگی باید با همفکری با هم به دنبال حل این مشکل باشند .شاید امروز جلوی اکران فیلمی را به خاطر پخش تیزرهایش از ماهواره بگیرند ولی آیا این کار  راه حلی اساسی برای چنین معضلی خواهد بود .

تهیه کننده فیلم چهارشنبه سوری گفت :به نظرم به جای سلبی برخورد کردن باید یگذارند سینما مسیر طبیعی خود را طی کند و به دنبال راه حلهای مناسب برای حل مشکل اطلاع رسانی و تبلیغ در سینمای ایران باشند .

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها