تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۲۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 36874

سارا سالارسارا سالارزهی یکی از اعضای اتاق فکر برنامه خندوانه در یادداشتی که سایت کافه سینما منتشر کرد به انتقاد از رامبدجوان پرداخت.

به گزارش سینماسینما، سارا سالار، نویسنده و یکی از اعصای اتاق فکر مجموعه در صفحه شخصی اش در فیسبوک نوشت:
«دیشب دوست قدیمی و عزیزمون رامبد تقریبا تمام وقت برنامه ی خندوانه رو اختصاص داده بود به محاکمه ی یک طرفه ی برادر من سعید سالارزهی خالق و صاحب امتیاز شخصیت جناب خان. آیا به حرمت این دوستی بهتر نبود که از خود سعید سالارزهی هم دعوت می شد در این برنامه حضور داشته باشه تا او هم بتواند حرف هاش را بزند. دوست عزیز ما از تریبونی که در اختیارش بود استفاده کرد که تقصیر نبود حضور جناب خان و افت برنامه را بیاندازد گردن سعید سالارزهی. حالا سعید سالارزهی از کدام تریبون برای جواب دادن و دردل با مردم باید استفاده کند؟ آیا خود این، نمونه ی مشخص و بارزی از استفاده یک طرفه از قدرت و شهرت نیست؟ ایا خود این، مثال روشنی از حذف دیگری و نمایش حق به جانب خود بودن نیست؟ من به عنوان یک نفر از هفت هشت نفری که در اتاق فکر کوچه مروارید و در نتیجه در جریان خلق جناب خان و آقای محترم که نقشش را رامبد جوان بازی می کرد، بوده ام به جرات می توانم بگویم مشکل فقط مشکل مالی نیست. مشکل این است که سعید سالارزهی همان طور که خودش می گوید بساز بفروش یا دلال نیست که شخصیتی را که خلق کرده و به آن احساس دلبستگی دارد به زور بفروشد. او می تواند در برنامه های جناب خان مشارکت داشته باشد تا زیر نظر خودش شخصیت جناب خان از یک شخصیت شوخ منتقد تیکه انداز به یک شوخ چاپلوس متملق گو تبدیل نشود، چیزی که یواش یواش داشت در خندوانه اتفاق می افتاد. اما مثل همین برنامه ی خندوانه که دیشب دیدیم قصد قضاوت یک طرفه ی سعید سالارزهی، حذف او و صاحب جناب خان شدن است و بعد هم ساخت فیلم های تلویزیونی و سینمایی با جناب خان و استفاده های دیگر، کارهایی که خود سعید سالارزهی به واسطه ی دغدغه های فرهنگی اش بهتر از هر کس دیگری می تواند انجام شان بدهد.
می دانید تازگی ها تعریفی از اخلاق شنیده ام که به نظرم درست ترین تعریف اخلاق می آید. آن چه را برای خودت می پسندی برای دیگران هم بپسند و آن چه را که برای خودت حق می دانی برای دیگران هم حق بدان.»

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظرات شما

  1. محمود
    ۵, دی, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۸ ق٫ظ

    خانم سالارزهی شاید از کم کاری امثال من و شما باشه که این تعریف رو تازه شنیده اید ،این یکی از آخرین و مهمترین بخشهای وصایای حضرت علی (ع)به فرزندش امام حسن مجتبی(ع) میباشد.

  2. دانيال
    ۵, دی, ۱۳۹۵ ۷:۵۹ ب٫ظ

    این جمله اولین بار نزدیک به دوهزار و پانصد سال قبل از کنفوسیوس نقل شد.

نظر شما


آخرین ها