تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۲۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 76346
کورش تهامی گفت: هنوز شناخت درستی نسبت به فضای مجازی وجود ندارد و انگار همه می‌خواهند صرفاً در این فضا از هم انتقام بگیرند.

به گزارش سینماسینما، بازیگر فیلم «رگ خواب» با تاکید بر فضای متشنج فضای مجازی افزود: واقعیت امر به سرعت و مقطعی نمی شود با مشکلات فضای مجازی روبرو شد. حل این مشکلات نیاز به برنامه ریزی طولانی مدت و مدون دارد. متاسفانه فضای مجازی به سمتی رفته که تنها به مسائل و بخش های منفی هر اتفاقی می پردازد. با توجه به وضع فعلی بعید می‌دانم حاشیه‌سازی های موجود در فضای مجازی به راحتی و به این زودی ها حل شوند زیرا این اتفافات با تصمیم یک یا دو فرد حل نمی شود و باید همیتی ملی برای مقابله با آن وجود داشته باشد.

وی اظهار نظر در خصوص تمامی مسائل را نادرست خواند و تصریح کرد: متاسفانه برخی افراد از جمله هنرمندان بدون اینکه هیچگونه شناختی نسبت به آن شخص یا مساله داشته باشند در فضای مجازی اظهار نظر می کنند. اینگونه اظهار نظرات نه در خور هنرمندان و نه در جایگاه و شایسته مردم ایران است.

بازیگر فیلم “به رنگ ارغوان” ادامه داد: هنوز شناخت درستی نسبت به فضای مجازی وجود ندارد و انگار همه می خواهند صرفاً در این فضا از هم انتقام بگیرند. من تمام تلاشم بر این بوده که در این سالها جز در مسائلی که نسبت به آنها آگاهی ندارم نظری را ارائه ندهم اما این نوع نگاه چندان همگانی نیست.

منبع: میزان

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها