تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۹:۱۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 66337

کیهان نوشت: روز پنجشنبه ۲۳ شهریور در خانه هنرمندان و طی جشنواره‌ای موسوم به «هنر برای صلح» به چهار نفر از جمله محمدرضا شجریان و محمود دولت‌آبادی مدال صلح اعطاء شد. این در حالی است که این دو نفر در سال‌های گذشته از دولت و سفارت فرانسه نشان شوالیه صلیبی دریافت کرده اند، نشانی که دولت فرانسه به خدمتگزاران خود اعطا می‌کند.
محمدرضا شجریان در تیر ۱۳۹۳ در حالی این نشان را در سفارت فرانسه و از دست سفیر فرانسه دریافت کرد که در دوران پس از فتنه ۱۳۸۸ با قرار گرفتن در جبهه فتنه‌گران و با حضور در شبکه‌های بهایی (مثل شبکه «من و تو») و همچنین تلویزیون صدای آمریکا (VOA) و تلویزیون سلطنتی بریتانیا (BBC) رسما در کنار کودتاگران و آشوب‌طلبان خیابانی ایستاد.
دومین فرد محمود دولت‌آبادی بود که از نویسندگان و سرسپردگان دربار شاه و دفتر فرح در دوران طاغوت به شمار آمده است. وی نشان شوالیه صلیبی را در آبان ۱۳۹۳ در همان سفارت فرانسه و با حضور سرسپردگانی همچون داریوش شایگان دریافت نمود. دولت‌آبادی در سال‌های پس از انقلاب، همواره در جبهه ضد انقلاب و عوامل استکبار جهانی قرار داشته است. او خود در یکی از سخنرانی‌های اخیرش اذعان داشت که ۵۰ سال جامعه ایران از پذیرفتن او سرباز زده و از همین روی وی اینک این جامعه را رها کرده است! دولت‌آبادی از حاضران در کنفرانس برلین و همچنین هوادار کودتاگران پس از انتخابات سال ۸۸ بود.
حکایت مدال صلح برای شوالیه‌های صلیبی فرانسه مثل شجریان و دولت‌آبادی که با موضع‌گیری‌های خود در آتش خشونت‌های خیابانی سال ۸۸ می‌دمیدند و منجر به خسارت به اموال عمومی و جان و مال مردم شدند، همان حکایت اعطای جایزه صلح نوبل به جلادانی مانند شیمون پرز و اسحاق رابین و آنگ سان سوچی است که فجیع‌ترین جنایات را در حق ملت‌های مسلمان فلسطین و میانمار مرتکب شدند.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها