تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۳:۱۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 17149

۴۷۰۹۰_۶۷۶کارگردان فیلم سینمایی «پل خواب» از پایان نگارش جدیدترین سناریوی خود در یک ماه آینده خبر داد.


به گزارش سینماسینما، کارگردان فیلم سینمایی «پل خواب‌» در رابطه با فعالیت‌های اخیر خود  گفت: از سه هفته قبل نگارش فیلمنامه «پیرپسر» را آغاز کردم که به احتمال قوی ظرف یک ماه آینده نوشتن این سناریو را تمام کنم.

وی در ادامه اضافه کرد: حال وهوا و مضمون این فیلمنامه به «پل خواب‌» نزدیک است و در ژانر درام خانوادگی باید آن را به حساب آورد، همچنین از فضای پرتنشی هم این سناریو بهره می‌برد.

این فیلمساز سال گذشته با فیلم سینمایی « پل خواب‌» در بخش نگاه نو سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر در بهمن ماه سال گذشته حضور یافت.

ساعد سهیلی در فیلم سینمایی «پل خواب» یک معتاد به شیشه است. اکتای براهنی درباره این کاراکتر گفت: شهاب با بازی ساعد سهیلی مواد مصرف می‌کند اما مصرف مواد وجه پررنگش نیست و فیلم ما مثل «سنتوری» نیست که داستان براساس اعتیاد باشد و تم اصلی ما اعتیاد نیست بلکه اعتیاد چاشنی این شخصیت است.

فیلم سینمایی «پل خواب» با پایان تدوین توسط سپیده عبدالوهاب در زمانی حدود یک ساعت و چهل دقیقه آماده نمایش در جشنواره فیلم فجر سال گذشته شد.

در این فیلم ساعد سهیلی در نقش شهاب به ایفای نقش می‌پردازد که در حال حاضر منتظر آغاز فیلمبرداری فیلم سینمایی «گشت ارشاد ۲‌ « به کارگردانی پدرخود است، همچنین هومن سیدی دیگر بازیگر این اثر سال گذشته با آخرین ساخته خود «خشم و هیاهو» در جشنواره فیلم فجر شرکت کرد که در ایام نوروز سال جاری این فیلم روی پرده رفت و اکبر زنجانپور در نقش پدر شهاب و آناهیتا افشار در نقش ندا ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان «پل خواب» آمده است: طبق یک قانون کلی، آدم‌ها، حتی گناهکاران، بیش از حد تصور ما ساده و ساده‌دل هستند و خود ما نیز چنین هستیم.

خبرگزاری صبا

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها