تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۹:۰۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 29208

به دنیا آمدناکران عمومی فیلم سینمایی «به دنیا آمدن» ساخته محسن عبدالوهاب به تهیه‌کنندگی محمد احمدی پس از دهه اول محرم منتفی شد.

به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایی «به دنیا آمدن» پیش از این قرار بود پس از دهه اول محرم در گروه سینمایی ماندانا اکران عمومی شود. اما شواری صنفی نمایش فقط برای دو هفته زمان قرارداد این فیلم را در گروه ماندانا ثبت کرد. عوامل تولید فیلم هم به دلیل زمان کمی که برای اکران داشتند، تصمیم گرفتند از نمایش عمومی «به دنیا آمدن» در تاریخ اعلام شده انصراف دهند.

احمدی تهیه‌کننده این فیلم با گله از حمایت نکردن از اکران آثار فرهنگی گفت: «فیلم «به دنیا آمدن» باید توسط مسئولان در اکران مورد حمایت قرار گیرد و فقط این صحبت‌ها نباید در حد شعار باشد و هرگز عملی نشوند. متاسفانه زمانی که برای ما در اکران در نظر گرفته بودند به اندازه‌ای کم بود که ترجیح دادیم از نمایش فیلم انصراف دهیم.»

هدایت هاشمی، الهام کردا، بهناز جعفری، پونه عبدالکریم‌زاده، رضا مرتضوی، رویا جاویدنیا، مهدی امیری، اسماعیل پوررضا، مرتضی نسیم سبحان، بابک گودرزی‌نژاد ، سیاوش نقشبندی، حمید محمدزاده، محمدرضا سمیعی¬فر و بازیگران نوجوانان: سپهراد فرزامی، نیکی نصیریان بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان «به دنیا آمدن» که نویسندگی و کارگردانی آن برعهده محسن عبدالوهاب است، آمده: زن و شوهری در آستانه میانسالگی برای ادامه مسیر زندگی‌شان با یکدیگر دچار مشکل می‌شوند.

نویسنده و کارگردان: محسن عبدالوهاب، تهیه‌کننده و مدیرفیلمبرداری: محمد احمدی، مجری طرح: محسن قرایی، صدابردار: یدالله نجفی، طراح چهره‌پردازی: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: مهدی موسوی، تدوین: سپیده عبدالوهاب، صداگذار: امیرحسین قاسمی، موسیقی: پیمان یزدانیان، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: امید جزینی، عکاس: محمدکاظم نخعی‌راد، مشاور رسانه‌ای: بیتا موسوی.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها