تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۷:۲۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 61386

۵۷۵۲۶۹۱۵علیرضا امینی از اکران فیلم “بلوک ۹ خروجی ۲” خبر داد و گفت: این فیلم در نوبت اکران قرار گرفته است و احتمالا در مهر یا آبان ماه اکران خواهد شد.

این کارگردان سینما با بیان این مطلب به ایسنا گفت: این فیلم بعد از ۴ سال مجوز اکران گرفته و خوشبختانه ممیزی نخورده و گروه سنی خاصی هم برای آن تعریف نشده است.

امینی یادآور شد: اوایل که در جشنواره‌ی فجر این فیلم را نپذیرفتند، گفتند به خاطر تلخی زیاد این فیلم است اما پرسش من همیشه این بود فیلمی که موضوع‌اش طلاق است مگر می‌شود شیرین هم باشد؟!

او در پایان از ساخت فیلم جدیدش خبر داد و بیان کرد: “رقص دلفین‌ها” فیلم جدیدی است که روی آن کار می‌کنم که از هفته دیگر پروانه ساخت‌اش را درخواست می‌کنیم و وارد مرحله پیش تولید می‌شویم. فیلم درباره معضلات اجتماعی است و از شمال کشور تا جنوب ایران فیلمبرداری جاده‌ای خواهیم داشت.

در خلاصه داستان «بلوک ۹ خروجی ۲» آمده است: «بعد از مرگ مادربزرگ، زن و شوهری که چندسال از جدایی‌شان می‌گذرد، برای بهبود و سلامت روحی دخترشان به مسافرت می‌روند…».

امیر جعفری‌، پانته‌آ بهرام‌، حمیدرضا آذرنگ‌، الهام کردا، شبنم مقدمی‌، پروین ملکی‌، حسام حمیدی‌، هانیه خرم، سیاوش جعفری و بازیگران خردسال: ستایش محمودی‌ و ملیکا پارسا بازیگران این فیلم هستند.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها