تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۳:۴۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 2312
ناهیدپخش کننده فیلم «ناهید» از فروش این اثر سینمایی به کشورهای یونان، اتریش، هند، مالزی، چین، برزیل و… خبر داد.
شهابی با اشاره به اینکه فیلم «ناهید» نیر به ۱۵ کشور فروخته شده است، گفت: پس از موفقیت فیلم «ناهید» در بازار بین المللی کن موفق شدیم این فیلم سینمایی را به ۱۵ کشور از جمله کشورهای فرانسه، یونان، اتریش، هند، مالزی، چین، برزیل، کلمبیا، بلژیک عرضه کنیم.

کتایون شهابی پخش‌کننده فیلم «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» که به تازگی جایزه منتقدان «فیپرشی» را در جشنواره ونیز از آن خود کرده است درباره پخش این اثر سینمایی در عرصه بین‌المللی توضیح داد: پخش دو فیلم «ناهید» به کارگردانی آیدا پناهنده و «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» ساخته وحید جلیلوند را به عهده دارم که خوشبختانه هر دو فیلم در نخستین حضور بین المللی خود خوش درخشیدند. فیلم «ناهید» موفق شد جایزه «آینده درخشان» از جشنواره فیلم کن را دریافت کند و «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» نیز جایزه منتقدان جشنواره ونیز را دریافت کرد.

وی ادامه داد: پس از حضور و موفقیت فیلم «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» در بازار فیلم ونیز و معرفی آن به تهیه کنندگان خارجی موفق شدیم نخستین فیلم وحید جلیلوند را به تهیه کننده هایی از کشورهای ایتالیا، هلند، بلژیک و ترکیه به فروش برسانیم .همچنین در حال حاضر مشغول مذاکره با تهیه کننده هایی از کشورهای سوییس و یونان هستیم که این مذاکرات تقریبا نهایی شده است.

منبع: مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها