تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۶:۱۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 97599
ایمی شومر ستاره کمدی سینمای آمریکا در تجمع اعتراضی مقابل ساختمان سنا دستگیر شد. امیلی راتایکوفسکی دیگر بازیگر آمریکایی هم در این تجمع بازداشت شد.

به گزارش سینماسینما، تجمع اعتراضی مقابل ساختمان سنای آمریکا علیه برت کاوانا نامزد قضاوت در دادگاه عالی این کشور به بازداشت نزدیک به ۳۰۰ نفر انجامید که ۲ نفر از آن‌ها از بازیگران زن سرشناس سینمای آمریکا هستند.

ایمی شومر و امیلی راتایکوفسکی در این تجمع اعتراضی که پنجشنبه برگزار شد حضور داشتند و هر دو برای مدت کوتاهی بازداشت شدند.

راتایکوفسکی پس از آزاد شدن در این باره نوشت: «امروز هنگام اعتراض به نامزدی برت کاوانا برای دادگاه عالی بازداشت شدم. کاوانا متهم به آزار جنسی چندین زن شده است. مردانی که زنان را آزار می‌دهند نباید جایگاهی در ساختار قدرت داشته باشند. تایید او برای حضور در دیوان عالی نشانگر بی‌اهمیت بودن زنان کشور است.»

ایمی شومر در تجمع اعتراضی علیه برت کاوانا

در ویدئوهایی که از این تجمع اعتراضی در فضای مجازی منتشر شده است حضور پلیس به خوبی هویدا است و در یکی از آن‌ها ایمی شومر می‌گوید:‌ «فکر می‌کنم قرار است بازداشت شویم.»

این تجمع اعتراض که عده زیادی در آن شرکت کرده بودند از مقابل محل کار فعلی کاوانا آغاز شد و پس از آن به مقابل یکی از ساختمان‌های سنا کشیده شد.

ایمی شومر و امیلی راتایکوفسکی در تجمع اعتراضی علیه کاوانا

شومر در این تجمع گفت: «مهم نیست امروز چه اتفاقی می‌افتد، آن‌ها نمی‌توانند ما را ساکت کنند. پیروزی از آن ماست. رای مثبت به حضور کاوانا در دیوان عالی یعنی زنان اهمیتی ندارند.»

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها