تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 24698

علی سرتیپیرئیس کانون پخش‌کنندگان سینمای ایران گفت: در تلاش هستیم تا با همکاری موسسه رسانه های تصویری تعداد سرورهای سیار را تا اوایل مهرماه به ۳۰۰ دستگاه افزایش دهیم تا بتوانیم ۳۰۰ شهر را تحت پوشش قرار دهیم.

به گزارش سینماسینما، علی سرتیپی رئیس کانون پخش کنندگان سینمای ایران درباره فعالیت های سینما سیار زیر نظر کانون پخش کنندگان گفت: با تلاش های کانون پخش کنندگان اتفاق مبارکی در حوزه سینما رخ داد و فعالیت سینما سیار از ابتدای سال شکل گرفت و تاکنون فیلم های  بارکد، دزد و پری، زاپاس، ایستاده در غبار، بادیگارد، ابد و یک روز، من سالواردور نیستم، رسوایی۲،  ناردون  توسط همکاران ما در استان‌ها انجام شد.

وی درباره تعداد شهرهای بدون سالن سینما که از سینما سیار بهره مند شدند گفت: تاکنون  ۱۳۰ شهرستان از پروژه سینما سیار بهره‌مند شدند و خوشبختانه عمکلرد بسیار خوبی داشتند ما کشور را به ۴ منطقه غرب، شمال، خراسان و جنوب  تقسیم کردیم و هریک نمایندگانی دارند که بتوانند به درستی کارها را انجام دهند.  در تلاش هستیم تا با همکاری موسسه رسانه های تصویری تعداد سرورهای سیار را تا اوایل مهرماه به ۳۰۰  دستگاه افزایش دهیم تا بتوانیم ۳۰۰ شهر را تحت پوشش قرار دهیم.

سرتیپی درباره بازگشت مالی فیلم گفت: عملکرد مالی این پروژه به صورت هفتگی توسط نمایندگان به کانون پخش کنندگان و دفاتر پخش به صورت هفتگی اعلام می شود. و تاکنون از ۵۰ میلیون تومان تا ۶۰۰ میلیون تومان برای سینمای ایران درآمدزایی داشته است.

رئیس کانون پخش کنندگان گفت: فعالیت دیگری که کانون در این مدت انجام داد این مهم بود سالن هایی که در کشور به دلیل رکود در حوزه سینما نیمه فعال یا تعطیل شده بود سالن دارا ن را ترغیب کردیم  که بخشی با حمایت سینما شهر و بخشی با هزینه شخصی سالن هایشان را فعال کنند که در این میان نیز ۵۰ سالن سینما در شهرهای کوچک فعال شد که از جمله می توان به سینمای ارشاد فریدون شهر، سینما فرهنگ ترکمن، سینما فرهنگ کراش ، سینما هامون زابل، سینما هنر لارستان، سینما فرهنگ شبستر، سینما تئاتر ارشاد کرج، سینما شهید مداحی پور کرج و… سینماهایی هستند که در این طرح فعال شدند و از اسفندماه دوباره به چرخه سینما اضافه شدند.

وی در خاتمه تاکیدکرد: با توجه به فعالیت کانون پخش کنندگان در حوزه سینما سیار و فعالیت سینماها در شهرهای کوچک و ارتباط بیشتر مخاطب با فیلم ها و رونق سینماها را شاهد خواهیم بود.

 

منبع: فارس

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها