تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۰:۱۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 100819

مدیرگروه مهارت‌های تخصصی شبکه آموزش از پخش «قندپهلو» از شب یلدا و حضور الهه رضایی به عنوان مجری در برنامه «صبحی دیگر» خبر داد.

به گزارش سینماسینما، شهرام کجوری درباره زمان پخش سری جدید برنامه «قندپهلو» که قرار بود از عیدقربان به روی آنتن شبکه آموزش برود، گفت: برنامه «قندپهلو» از هفته آینده کلید می‌خورد و از شب یلدا هفته‌ای یک بار به روی آنتن خواهد رفت. این برنامه به تهیه‌کنندگی امیر قمیشی همچنان با اجرای رضا رفیع و داوری شهرام شکیبا و ناصر فیض پخش خواهد شد.

او با اشاره به بخشی از محتوای برنامه «قندپهلو» بیان کرد: در بخشی از این برنامه قرار است طنز اجتماعی با محوریت مشکلات روز جامعه و هجو درباره ترامپ و دولت آمریکا، بیان شود.

مدیرگروه مهارت‌های تخصصی شبکه آموزش ادامه داد: قند پهلو قرار بود که با نام چند پهلو به روی آنتن برود اما در نهایت تصمیم گرفته شد که اسم برنامه را عوض نکنیم. رضا رفیع برای شبکه شما نیز برنامه‌ای را اجرا خواهد کرد که با قندپهلوی شبکه آموزش تداخل نخواهد داشت.

کجوری درباره برنامه جدید حرفه‌ای شو اظهار کرد: این برنامه ۴۰ قسمتی یک مسابقه مهارتی است که برای جوانان و نوجوانان در حوزه فنی و حرفه‌ای تولید می شود. ۱۰ قسمت این برنامه تاکنون با موضوع خودرو (صافکاری، نقاشی و…) و با اجرای حسین رفیعی و ایمان سرورپور ضبط شده است. قسمت‌های بعدی آن نیز به موضوعاتی مانند چوب، جواهرسازی، قنادی و شیرینی‌پزی اختصاص دارد.

او درباره برنامه‌های جدید «روزی روزگاری، ایران» و «برای ایران» که به مناسبت چهل سالگی انقلاب تولید می‌شوند،  بیان کرد: همچنین برنامه روزی روزگاری، ایران با حضور خسرو معتضد از روز چهارشنبه در شهرک غزالی در حال تصویربرداری است و این برنامه به مرور تاریخ ایران از دوره قاجار تا پهلوی دوم اختصاص دارد که از هفته آینده از این شبکه پخش خواهد شد. همچنین برنامه «برای ایران» به عنوان میان برنامه تولید خواهد شد که از مردم درباره اینکه برای ایران چه کاری انجام داده‌اند، سوال می‌شود.

مدیر گروه مهارت‌های تخصصی شبکه آموزش گفت: برنامه صبحی دیگر نیز دچار تغییراتی خواهد شد که می‌توان به دکور و حضور خانم الهه رضایی به عنوان مجری اشاره کرد. قرار است خانم رضایی چهارشنبه‌ها در این برنامه حضور پیدا کند و خاطرات تلویزیون در این ۴۰ سال را مرور کند.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها