تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۲۹ - ۱۱:۴۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 24543

ژاکلین آوارهژاکلین آواره بازیگر فیلم «حریر» با اشاره به اهمیت بازی در یک فیلم سینمایی بعد از سال‌ها فعالیت در تئاتر گفت: حدود ۲۲ سال است که کار تئاتر می کنم. خانم فریال بهزاد می‌توانست با وجود سوپر استارها کارش را رونق فراوانی بدهد، ولی به من اعتماد کرد و امیدوارم به اعتمادش پاسخ داده باشم.

به گزارش سینماسینما، ژاکلین آواره بازیگر نقش «حریر» درباره ی فیلم  گفت: موضوع فیلم درباره دختری است به نام «حریر» که از همه لحاظ قابلیت‌های زیادی دارد، غیر از این که به‌خاطر چاقی، اعتمادبه‌نفس ندارد و همین عدم اعتماد به نفس باعث شده تا خیلی از کارها را انجام ندهد  و همیشه خود را  شکست خورده ببیند. در ادامه، طی یکسری اتفاقات، اعتماد به نفس به او القا می‌شود و مشخص می‌شود که او از همه اطرافیان‌اش بالاتر و بااستعدادتر است.

آواره در مورد خو گرفتن با نقش و بازی بهتر در فیلم گفت: در تمام نکات فیلم با «حریر» مشترک بودم به غیر از اعتماد به نفس که من این یک مورد را داشتم. این فیلمنامه آنقدر زیبا و دقیق و با تحقیق فراوان نوشته شده بود که من ابتدا فکر می‌کردم خانم بهزاد در گذشته چاق بوده است، چون تمام حرف‌های مردم و آزار و اذیت‌هایی که در جامعه حضور داشت، دقیق نوشته شده بود و من بیشتر احساس می‌کردم در حال تجربه یک زندگی هستم.

بازیگر نقش «حریر» در مورد همکاری با زوج هنرمند این فیلم (فریال بهزاد و غلامرضا آزادی) گفت: همکاری بسیار خوب و لذت‌بخشی داشتم. با توجه به اینکه می‌توانستند از سوپراستارها استفاده کنند، به من پیشنهاد دادند که کم‌تر مقابل دوربین رفته‌ام و حدود ۲۲ سال است که کار تئاتر می‌کنم. خانم بهزاد می‌توانست با وجود سوپراستارها کارش را رونق فراوانی بدهد ولی به من اعتماد کرد و امیدوارم بتوانم به اعتمادش پاسخ داده باشم.

وی درپایان به آخرین اثر تئاتری خود اشاره کرد و گفت: نمایش «طلسم صبحگل» به کارگردانی قطب‌الدین صادقی را بعد از  ماه محرم و صفر در «تئاتر شهر» به روی صحنه می‌رود.

 

منبع: موج

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها