تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۱۱:۱۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 95234
ژرار دوپاردیو بازیگر سرشناس سینمای فرانسه به تجاوز و آزار جنسی یک هنرپیشه زن جوان متهم شد. این بازیگر این اتهامات را رد کرده است.

به گزارش سینماسینما، ژرار دوپاردیو ستاره سینمای فرانسه در ۶۹ سالگی به تجاوز متهم شد. او یکی از شناخته شده‌ترین بازیگران سینمای فرانسه است که بازی در آثاری چون «سیرانو دو برژراک» و «ژان دو فلورت» را در کارنامه دارد.

دوپاردیو در دوران فعالیت حرفه‌ای خود در بیش از ۱۷۰ فیلم جلوی دوربین رفته است. او در سال ۱۹۹۰ جایزه بازیگری جشنواره کن را دریافت کرد و همان سال برای بازی در فیلم «سیرانو دو برژراک» نامزد دریافت اسکار شد.

او در سال‌های اخیر برای انتقادات و حملات تند به قوانین مالیاتی فرانسه و البته ارتباط نزدیک با ولادمیر پوتین رییس‌جمهور روسیه همواره در صدر اخبار بوده است.

ژرار دوپاردیو

دوپاردیو که با فیلم «گرین کارت» تبدیل به هنرپیشه‌ای مشهور خارج از دنیای فیلم‌های فرانسوی زبان شد، متهم شده است که ماه گذشته در یکی از اقامتگاه‌های خود به یک بازیگر زن جوان که نامش فاش نشده، تجاوز کرده است.

وکیل دوپاردیو در واکنش به این اتهامات و آغاز تحقیقات پلیس اعلام کرد: «من نشستی طولانی با دوپاردیو داشتم و کاملا قانع شدم که او بی‌گناه است و این موضوع ثابت خواهد شد. او از شنیدن این اتهام حیرت کرد، چرا که این موضوع با شخصیت و آرمان‌های او در تضاد است.»

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها