تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۰:۵۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 88718

نصرت میرعظیمی بازیگر نقش نیکو در سریال «سر دلبران» می گوید تکیه کلام های نقش را از فضای مجازی درآورده و شبانه روز به دنبال پیدا کردنشان بوده است.

به گزارش سینماسینما،با اشاره به حضورش در سریال «سر دلبران» ساخته محمدحسین لطیفی و چندمین بازی در سریال های مناسبتی بیان کرد: من پیش از این چندین سریال مناسبتی بازی کردم و در آثاری مثل «دودکش» و «پادری» نیز حضور داشتم.

وی ادامه داد: همیشه سعی می کنم نقش هایم با یکدیگر تفاوت داشته باشد تا در یک کاراکتر باقی نمانم. بعد از حضور در «دودکش» شاید در حدود ۳۰ پیشنهاد داشتم که مثل نقشم در آن سریال بود اما نپذیرفتم چون دوست داشتم نقش متفاوت دیگری را تجربه کنم.

میرعظیمی با اشاره به اینکه سال هاست در عرصه تصویر حضور دارد، گفت: من پیشینه ای تئاتری دارم و در سریال هایی مثل «در چشم باد» از مسعود جعفری جوزانی و «زمانی برای عاشقی» حسن فتحی و همچنین آثار دیگری بازی کرده ام که حدود ۳۰ فیلم و سریال می شود اما به دلیل اینکه نخواستم در یک نقش بمانم همیشه بازی هایم متفاوت بوده است.

وی اضافه کرد: در تلویزیون و سینما رسم است که وقتی یک کاراکتر جواب می دهد دیگر به بازیگر اعتماد نمی کنند تا نقش دیگری به او بدهند و با همان کاراکتر او را می شناسند ولی من نمی خواستم با یک تیپ و نقش شناخته شوم.

میرعظیمی با اشاره به نقش خود در سریال «سر دلبران» که با فانتزی هایی همراه است، عنوان کرد: من صحبت های زیادی با حسین حسنی نویسنده سریال داشتم تا نقشی که ایفا می کنم یک دایره واژگانی مختص به خود داشته باشد. بر همین اساس نیکو همه دیالوگ هایش را از فضای مجازی گرفته است و دوست دارد فردی به روز باشد.

وی ادامه داد: خود من هم در واقعیت سعی کردم این دیالوگ ها و واژگان را از فضای مجازی دربیاورم و طی صحبت هایی که با نویسنده داشتیم به عنوان تکیه کلام استفاده کنم. می توان گفت شبانه روز دنبال یک سری دیالوگ های خاص بودم و البته این نگرانی را هم داشتم که این دیالوگ ها از خود فضای سریال و کاراکتر بیرون نزند. بخش هایی از بازی هم اگر اگزجره می شود به درخواست خود من از نویسنده و کارگردان بوده است چون نیکو در میان دوستانش گنده گویی هایی دارد که بازی مورد نیاز خود را هم می طلبید.

میرعظیمی در پایان درباره رواج این تکیه کلام ها در میان مردم و نگرانی از این بابت توضیح داد: نیکو کاراکتری است که مردم ممکن است به رفتار و دیالوگ های او بخندند اما دوستش ندارند و الگو نمی شود.

سریال «سر دلبران» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی محصولی از سازمان اوج است که این شب ها ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها