تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۱۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 32266

هادی حجازی‌فر که نامزد بهترین بازیگر سی وسومین جشنواره فیلم کوتاه شده است، این روزها منتظر است تا در “ماجرای نیمروز” دومین ساخته محمدحسین مهدویان به ایفای نقش بپردازد.
به گزارش سینماسینما، هادی حجازی‌فر بازیگر سینما و تئاتر که با حضور در فیلم “ایستاده در غبار” و ایفای نقش حاج احمد متوسلیان میان سینمادوستان شناخته شد، این روزها خود را آماده می‌کند تا در دومین اثر محمدحسین مهدویان حضور یابد.

او که یکی از کاندیداهای بهترین بازیگر در سی و سومین جشنواره فیلم کوتاه تهران نیز هست، درباره این انتخاب گفت: خوشحالم که فیلم “نسبت خونی” دیده شد، چرا که فیلم بسیار خوبی شده است، کاندیدا شدن من برای حضور در این فیلم نیز لیست کارها و جوایزم را تکمیل کرد و از این اتفاق خوشحالم.

وی ادامه داد: کنار دوستان جوان کار کردن اتفاق بسیار خوبی است و امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد.

بازیگر “مزرعه پدری” درباره حضور در این فیلم بیان کرد: پس از حضور در “ایستاده در غبار” پیشنهاد‌های سینمایی داشتم، اما شرایط کمی سخت بود و حس کردم با حضورم نمی‌توانم کمکی به گروه سازنده فیلم کنم. در نهایت از میان پیشنهاد‌ها به فیلم نیمه بلند “نسبت خونی” به کارگردانی حسین امیری رسیدم و با خواندن فیلمنامه احساس کردم می‌توانم ارزش افزوده خوبی برای این کار داشته باشم. به همین دلیل هم پذیرفتم و در جشنواره هم با دوستان وقتی فیلم را دیدم از آنچه که به نمایش درآمد راضی بودم.

حجازی فر در ادامه درباره فعالیت‌های تئاتری خود عنوان کرد: فعلاً کار خاصی ندارم، چراکه به تازگی از المپیک تئاتر در لهستان بازگشته‌ام و در این مدت بیشتر در سفر و تماشای آثار جدید نمایشی بودم.

وی همچنین درباره حضور در “ماجرای نیمروز” تازه‌ترین اثر محمدحسین مهدویان نیز گفت: هنوز کار کلید نخورده است و درباره فیلم و نقش توضیحات بیشتری نمی‌توانم بدهم.

“ماجرای نیمروز” در محله‌های پر آشوب تهران، در پیچاپیچ خیابان‌ها و کوچه‌ها و در پستوی خانه‌ها سرگردان و حیران می‌گذرد.

“ماجرای نیمروز” با فیلم قبلی این کارگردان یعنی” ایستاده در غبار” به جهت قصه گو بودن و فضا سازی بسیار متفاوت است و تمام فیلمبرداری آن در تهران و اطراف شهر انجام می‌شود.

در کنار حجازی فر تاکنون حضور بازیگرانی چون مهدی پاکدل، مهرداد صدیقیان، احمد مهران فر و جواد عزتی دراین فیلم قطعی شده است.

 

منبع: هنرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها