تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۳:۳۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 72128

«بازی مالی» فیلمی است که به جای فیلم «همه پول‌های دنیا» با بازی کوین اسپیسی به عنوان فیلم اختتامیه جشن موسسه فیلم آمریکا انتخاب شده است.

به گزارش سینماسینما، در حالی که فیلم ریدلی اسکات با عنوان «همه پول‌های دنیا» برای بازی کوین اسپیسی در آن از نمایش در بخش اختتامیه جش سالانه موسسه فیلم آمریکا بیرون کشیده شد، اکنون اعلام شده «بازی مالی» ساخته آرون سورکین به جای این فیلم به عنوان فیلم اختتامیه نمایش داده می‌شود.

فیلم ریدلی اسکات برای پیامدهای انتشار خبرهایی مبنی بر سوءرفتار جنسی کوین اسپیسی از این برنامه حذف شد.

با ادعای آنتونی رپ درباره مشکلات جنسی کوین اسپیسی، در نهایت تعجب چندین نفر دیگر زبان به اعتراض علیه این بازیگر هالیوود گشودند و درباره ستاره سابق سریال «خانه پوشالی» شکایت‌های خود را مطرح کردند.

به دنبال همه این حرف‌ها کمپانی سونی فیلم خود را از مراسم جشن سالانه موسسه فیلم آمریکا بیرون کشید. این کار با نظر تاییدآمیز ریدلی اسکات مواجه شد و این کارگردان تا آنجا پیش رفت که اعلام کرد حتی اسپیسی را نیز از این فیلم حذف می‌کند و از کریستوفر پلامر دوباره در صحنه‌هایی که گرفته شده، استفاده خواهد کرد.

موسسه فیلم آمریکا دیروز یکشنبه اعلام کرد فیلم نویسنده/کارگردان سورکین در این جشنواره برای ادای احترام به وی نمایش داده خواهد شد. در بیانیه این جشنواره آمده است: آرون سورکین یک استاد آمریکایی است و ما مفتخریم که نخستین تجربه کارگردانی وی را نمایش دهیم.

فیلمنامه «بازی مالی» توسط خود سورکین نوشته شده و جسیکا چستین و ادریس البا در آن در نقش‌های اصلی بازی می‌کنند. این فیلم بر مبنای ماجرایی واقعی ساخته شده و درباره موفق‌ترین پوکرباز جهان است که یک دهه در این زمینه پیشتاز بود و در میانه یک بازی توسط ۱۷ ماموراف‌بی‌آی دستگیر شد. کوین کاستنر و مایکل کارا دیگر بازیگران فیلم هستند.

منبع: مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها