تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۵۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 102469

تهیه کننده سریال «بانوی سردار» از انتخاب «آریا عظیمی‌نژاد» به عنوان آهنگساز این سریال خبر داد.

 

به گزارش سینماسینما، «سعید مرادی» تهیه کننده سریال «بانوی سردار» با اشاره به انتخاب قطعی آهنگساز این سریال گفت: به تازگی آریا عظیمی‌نژاد را به عنوان آهنگساز این مجموعه تلویزیونی انتخاب کردیم.

وی درباره زمان پخش قطعی این سریال نیز بیان داشت: طبق اعلام شبکه قرار بر این است تا در دهه فجر این سریال بروی آنتن رود، اما مراحل فنی این سریال هنوز به پایان نرسیده است. از طرفی روزهایی که برای پخش ما در نظر گرفته شده با ایام فاطمیه (س) مقارن است و از آنجایی که «بانوی سردار» زندگی ایل بختیاری را نشان می‌دهد، تعدادی سکانس شاد در این سریال وجود دارد که شاید مناسب پخش در این ایام نباشد.

تصویربرداری سریال «بانوی سردار» مدتی پیش در ارتفاعات پردیس و پلور مازندران به پایان رسید و هم اکنون در حال ساخت موسیقی و تروکاژ قرار دارد.

پانته‌آ سیروس (بی بی مریم)، حبیب دهقان نسب، فرخ نعمتی، سهیلا رضوی، فرزین محدث، محمد فیلی، کاظم هژیرآزاد، صدرالدین حجازی، مهدی میامی، حمیدرضا نعیمی، علیرضا مهران، مرتضی زارع، سعیده عرب، علیرضا جاویدفر، بهشاد چنگیزی، سیاوش درخشی، شاپور کلهر، پارسا قربانی، مجید کریمی، هلیرضا دیلمی، فاطمه شکری و… از بازیگران فصل اول «بانوی سردار» بودند. پانته‌آ سیروس بازیگر اصلی این سریال نقش بی بی مریم را ایفا می‌کند که به دلیل توانمندی‌هایی که در سوار کاری و شمشیر بازی داشته برای این نقش انتخاب شده است.فصل اول این سریال به زندگی بی‌بی مریم سردار بختیاری می‌پردازد که کتابی از زندگی او نیز منتشر شده است و فصل دوم آن به زندگی علیمردان خان بختیاری خواهد پرداخت که سال آینده وارد مرحله تولید خواهد شد. پیش از این بنا بود تا این سریال به کارگردانی سعید سلطانی ساخته شود، اما به دلایلی به پرویز شیخ طادی سپرده شد و با توجه به تغییر مقطع زمانی هنوز مشخص نیست که در فصل دوم بازیگرها تغییر خواهند کرد یا نه.

زرنان شهریار، شهرک دفاع مقدس و یکی از لوکیشن‌های فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» نیز از دیگر لوکیشن‌های این سریال بودند.

«بانوی سردار» به زندگی نخستین بانوی سردار ایرانی که به مبارزه با استکبار انگلیس و حکومت مرکزی رضا شاه می پردازد. تربیت فرزندان دلیر وطن پرست شیر علیمردان خان، ایجاد وحدت بین اقوام ترک تباران و لر تباران، تاثیرگذاری بی بی مریم بر قوم بختیاری و استقلال و اتکا به خود از مضامینی است که در این سریال به آن پرداخته شده است. این سریال مجموعه اقتباسی است که نگارش و تحقیق آن دو سال به طول انجامید و درباره زندگی بی بی مریم ملقب به سردار مریم است که عدل و عدالت را بین اقوام گسترش داد و دربین رعایا محبوبیت پیدا کرد و دست خوانین ظالم را کوتاه کرد.

عوامل اصلی این مجموعه عبارت است از: نویسنده و کارگردان: پرویز شیخ طادی، تهیه کننده و مجری طرح: سعید مرادی، مدیر تصویربرداری: فرخ مجیدی، مدیر صدابرداری: علی عدالت دوست، طراح صحنه و لباس و مدیر هنری: مجید علی، مدیر تولید: رحیم بیابانی، طراح چهره پردازی: داریوش صالحیان، مدیر برنامه ریزی: داریوش جهانگیری، دستیار اول کارگردان: محسن حسن پور،طراح جلوه های ویزه میدانی: حمید رسولیان، طراح بدلکاری: علیرضا فتحی، صداگذار: احسان افشاریان، تدوین: مهدی مهرنیا، طراح تیتراژ: دهقان محمدی.

منبع: فارس

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها