تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۱:۴۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 39905

فصل نرگسلوگوی فیلم سینمایی «فصل نرگس» به کارگردانی نگار آذربایجانی و تهیه‌کنندگی سحر صباغ سرشت رونمایی شد.
به گزارش سینماسینما، لوگو تایپ فیلم سینمایی «فصل نرگس»  ساخته  نگار آذربایجانی توسط سیروس سلیمی طراحی و در آستانه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.
“فصل نرگس ” به نویسندگی و کارگردانی  نگار آذربایجانی و تهیه کنندگی  سحر صباغ سرشت یکی از آثار منتخب بخش سودای سیمرغ جشنواره سی و پنجم فیلم فجر است که این روزها آخرین مراحل فنی فیلم جهت ارائه نسخه نهایی به جشنواره را سپری می کند.
لوگوتایپ انگلیسی ، فارسی “فصل نرگس” توسط سیروس سلیمی ، طراح گرافیک، نقاش، خوشنویس، خواننده و نائب رئیس کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران / خانه سینما طراحی شده است .
سیروس سلیمی درباره چگونگی ارتباط محتوایی با فیلم اینگونه نوشته است ؛  در طی این سال ها که  به طراحی گرافیک و نقاشی مشغولم، پوسترهای سینمایی بسیاری را طراحی کرده ام. بعضی شان را دوست دارم و برخی را بسیار دوست دارم و بعضی هم برایم به مثابه ی بوم نقاشی ام بوده اند. این علاقه بدون شک به خودِ فیلم و آنچه در پشتِ صحنه ی آن فیلم هست بازمی گردد. کارگردان، بازیگران، عوامل فنی و هنری، تهیه کننده و ….
“فصلِ نرگس” از آن فیلم هاست، از آن ها که بشدت صمیمی، گرم و دلنشین اند با فیلمنامه ای بشدت انسان دوستانه و تاثیرگذار. امیدوارم حاصل و نتیجه ی برآمده ازاین تفکرو اندیشه ی سبزو انسانی، آنگونه که برای منِ خواستنی و دلنشین است، بر دلِ مخاطبِ آن نیز نشیند.
سیروس سلیمی ، نائب رئیس کانون طراحان و مدیران تبلیغات  سینمای ایران ، طراح پوستر فیلم ملی محمد رسول ا… از طراحان چیره دست در این حرفه است که طراحی کلیه پوسترهای فیلم فصل نرگس نیز به عهده اوست .
گفتنی است در خبر بعدی دومین پوستری که او برای فیلم ” فصل نرگس ” طراحی کرده است رونمایی خواهد شد.
” فصل نرگس ” ، دی ماه ١٣٩۴ در منطقه غرب تهران کلید خورد و اواخر بهمن ماه همان سال به فیلمبرداری خود پایان داد  و بلافاصله وارد مراحل پس از تولید شد و این روزها  مواد تبلیغاتی فیلم توسط  سیروس سلیمی ( طراح پوستر) و  حسن ایوبی ( طراح آنونس و تیزر ) در حال طراحی و آماده سازی است.
عزیز محسنی نیز طراحی  تیتراژ فیلم را بر عهده دارد.
اولین رونمایی از  فیلم ” فصل نرگس ” به نویسندگی و کارگردانی نگارآذربایجانی و تهیه کنندگی  سحر صباغ سرشت با سرمایه گذاری حمیدرضا عارف  در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر خواهد بود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها