تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۱:۲۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 27771

محققجایزه نتپک به ویترین جوایز فیلم «ممیرو» اضافه شد. این بار در معتبرترین جشنواره آسیایی یعنی جشنواره فیلم های کشورهای آسیا پاسفیک، ممیرو توانست جایزه نتپک این جشنواره را کسب کند.

به گزارش سینماسینما، این جایزه به فیلمی داده می شود که یک استعداد و نبوغ جدید را  معرفی کند و در زبان سینما بدعتی ایجاد کرده باشد که این بار ممیرو مستحق این جایزه شناخته شد. در واقع جایزه نتبک جایزه شبکه ارتقای سینما آسیا معنی می شود.
جشنواره فیلم آسیا پاسیفیک  هرساله در یکی از کشورهای عضو فدراسیون بین‌المللی اتحادیه تهیه‌کنندگان فیلم (فیاپف) که از سوی انجمن کارگردانان این فدراسیون برای میزبانی تعیین می‌شود، برگزار می‌شود و این بار در روسی (شهر ولادی وستوک) و از  ۱۰ تا ۱۶سپتامبر برگزار شد.
در دوره های قبلی نیز سینمای ایران در این جشنواره بارها و بارها مورد تحسین قرار گرفته از جمله فیلمهای درباره الی…،جدایی نادر از سیمین و … و بازیگرانی مثل فاطمه معتمدآریا ،نگار جواهریان هنرمندان و فیلم‌های ایرانی‌ای بودند که در این جشنواره توانستند جوایز اصلی را از آن خود کنند.
ممیرو هفته قبل نیز جوایز بهترین فیلم و فیلمبرداری را از جشنواره کازان روسیه کسب کرده بود.
«ممیرو» داستانی انسانی را روایت می‌کند که در طول زندگی‌اش بازخورد اعمال خود را پس می‌دهد و دارای مضمون اخلاقی است.
سایر عوامل تولید فیلم هم عبارتنداز: سید رضا محقق (تهیه کننده)، هادی محقق (نویسنده وکارگردان)، روزبه رایگا(فیلمبردار)، علی مربی (مشاورهنری)، مجید برزگر (تدوین)، حامد غلامی (مدیر تولید)، آزاده فیروزبخت (منشی صحنه)، حسین قزلباش (طراح صحنه ولباس)، میلاد معتمدی فر(مشاوررسانه‌ای)، سیدهادی دیباجی (دستیار و برنامه‌ریز)، پدرام زرگر (طراح گریم)، علی عدالت دوست (صدابردار)، دکتر شهرام خرازی ها(مشاور پزشکی)، فرید ناظرفصیحی(مدیر جلوه های بصری)، نیلوفر اینالو(دستیار۲کارگردان)، سعیده شریعتی(عکاس).

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها