تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۲۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 39763

ایتالیا ایتالیافیلم جدید کاوه صباغ زاده از همان نام فیلم یادآور یکی از سریال های قدیمی ایرانی است که پیش از انقلاب ساخته و پخش شد و شاید «ایتالیا ایتالیا» را به خاطر نبود سابقه ذهنی از کارگردانش یک فیلم غافلگیرانه در جشنواره بدانیم.

به گزارش سینماسینما، «ایتالیا ایتالیا» عنوان نخستین فیلم کاوه صباغ زاده در مقام کارگردان است که پیش از این در سایه نام پدرش یعنی مهدی صباغ زاده توانسته بود در سینما فعالیت داشته باشد.

«ایتالیا ایتالیا» یکی از چند فیلم کمدی جشنواره امسال است که تا فیلم های کمدی حضور پررنگی در بخش مسابقه جشنواره فجر داشته باشند. هر چند رقیب های جدی کمدی صباغ زاده بسیار نامدار هستند اما ترکیب بازیگران فیلم و فضای متفاوتی که در نخستین تیزرهای فیلم مشاهده می شود نشان از یک فیلم سرحال دارد که می تواند در جشنواره حرف هایی برای گفتن داشته باشد.

حضور حامد کمیلی و سارا بهرامی که چند سالی است حضور متفاوتی را در سینما تجربه می کند یکی از نکات مهم فیلم صباغ زاده است که می تواند شانس حضور موفق آن ها را در جشنواره بالا ببرد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: من دوستت دارم و این به تو هیچ ربطی نداره.

بازیگران و عوامل فیلم:

در این فیلم بازیگرانی چون حامد کمیلی، سارا بهرامی، فرید سجادی حسینی، رضا سخایی، همایون ارشادی، جهانگیر میرشکاری، ناصر سجادی حسینی، دانش اقباشاوی  و فائزه علوی، آنامهر اخلاقی، آرش مرشد، علی ملاقلی پور، حسن زاهدی، علی جناب، درنا مدنی، پریناز کنگاوری، آیدا اورنگ، ناصر مقدس، مهدی فهیمی و سپیده راستی فر در این فیلم سینمایی به ایفای نقش می‌پردازند.

این فیلم در ژانر کمدی، فانتزی و موزیکال ساخته شده است.

از جمله عوامل این فیلم می توان به کارگردان: کاوه صباغ زاده، تهیه کننده: مهدی صباغ زاده، نویسنده: کاوه صباغ زاده (اقتباسی از داستانی به قلم جومپا لاهیری)، مدیر فیلمبرداری: معین رضا مطلبی، صدابردار: جهانگیر میرشکاری، صداگذاری: علی علویان، طراح گریم: علی بهرامی فر، مدیر تولید: ناصر مقدس، مجری طرح: مهدی معزی، طراح صحنه و لباس: زیبا موسوی، مشاور کارگردان: مهدی صباغ زاده، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: رضا سخایی، دستیار دوم کارگردان: مهدی فهیمی، منشی صحنه: مژگان تمجیدی، انتخاب موسیقی: کاوه صباغ زاده، دستیار اول فیلمبردار: احمد کاووسی، نورپرداز: سعید کشی پور، گروه فیلمبرداری: احسان باقری، محمد بختیاری، علیرضا کاووسی، مشاور رسانه ای و تبلیغات: آیدا اورنگ، محصول موسسه سینمایی نیمروز فیلم اشاره کرد.

 

نکته مهم و غافلگیرانه فیلم:

«ایتالیا ایتالیا» شاید بتواند در بخش های فنی رقابت جدی ای با دیگر فیلم ها داشته باشد و از آنجایی که همواره کمدی در میان مخاطبان طرفداران جدی ای دارد در بخش سیمرغ مردمی هم شانس بالایی برای کسب این عنوان داشته باشد.

 

تیزر فیلم سینمایی «ایتالیا ایتالیا» را می توانید اینجا ببینید.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها