تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۷:۴۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 28715

%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c%da%a9%d8%aa-%da%a9%d8%a7%d9%85%d8%a8%d8%b1%db%8c%da%86بازیگر انگلیسی ایفاگر نقش شرلوک هولمز با دیوید گیلمور از گروه پینک فلوید روی سن به اجرای موسیقی پرداخت.

به گزارش سینماسینما، به نقل از آسوشیتدپرس، بندیکت کامبربچ با یک اجرای پیش‌بینی نشده در رویال آلبرت هال لندن در کنار دیوید گیلمور ستاره گروه پینک فلوید به اجرای موسیقی پرداخت.

ستاره فیلم «بازی تقلید» که ۴۰ سال دارد، هواداران حاضر در این سالن معروف و بااهمیت را شگفت‌زده کرد و به موزیسن ۷۰ ساله پینک فلوید پیوست تا نسخه ای از آهنگ کلاسیک این گروه متلعق به سال ۱۹۷۹ یعنی «Comfortably Numb» را اجرا کند. این آهنگی است که گیلمور برای اجرای آن اغلب از ستارگان مختلفی استفاده می کند و این بار نوبت «شرلوک» بود.

گیلمور سومین شب از پنج شب اجرایش در رویال آلبرت هال را پشت سر می گذاشت که کامبربچ به او ملحق شد و کارش را هم خیلی جدی گرفت. این آهنگ در اصل توسط راجر واترز اجرا شده بود که سال ۱۹۸۵ پینک فلوید را ترک کرد.

دیوید گیلمور اغلب از این آهنگ در اجراهای تک نفره‌اش اجرا می‌کند. به این ترتیب بندیکت به جمعی پر ستاره از افرادی پیوست که تا به حال این آهنگ را زنده اجرا کرده‌اند. به طور مثال دیوید بویی فقید یکی از کسانی بود که سال ۲۰۰۶ آن را در همین تالار کنار گیلمور اجرا کرد.

البته باید گفت که کامبربچ نسبت به موسیقی غریبه نیست و پیش از این هم برای فیلم «آگوست: اوسیج کاونتی» سال ۲۰۱۳ آهنگ «Can’t Keep It Inside» را اجرا کرده بود. همچنین او وقتی جلوی دوربین نیست به طور دایم به رخدادهای موسیقی لندن سر می زند.

کامبربچ و گیلمور از طریق دوستان مشترک با هم آشنا شدند و بندیکت گفت وقتی عضو کارکشته پینک فلوید به او پیشنهاد اجرای این آهنگ را داد، خیلی هم خوشحال شد تا بتواند چالش آواز خواندن همراه او را قبول کند. چهره‌های مشهور بسیاری هم در سالن حضور داشتند و بعضی از آن‌ها در توییتر هیجان خود را بروز دادند.

گری کمپ از گروه باله اسپانداو در توییتر خود نوشت: «در کنسرت دیوید گیلمور هستم. اگر کسی با من کاری داشت بگویید الان در بهشت هستم.»

ریچارد ای. گرنت هم عکسی از خود و بندیکت را در حال خندیدن به اشتراک گذاشت و نوشت: «با بروس و سوفی رابینسون، بندیکت کامبربچ و یک جفت دست سرگردان در کنسرت دیوید گیلمور در رویال آلبرت هال.»

پینک فلوید یکی از تأثیرگذارترین گروه‌های موسیقی راک انگلیسی است که توانست با موسیقی پراگرسیو و سایکدلیک، اشعار فلسفی با معانی بسیار عمیق، استفاده از تجربیات صوتی و خلق اجراهای زنده استادانه، به موفقیت بین‌المللی دست یابد و به یکی از محبوب‌ترین و تأثیرگذارترین گروه‌های موسیقی عامه‌پسند تبدیل شود.

منبع: مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها