تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۲۱:۵۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 35356

بنیامین بهادریبنیامین بهادری در اکران خصوصی فیلم پرفروش این روزهای سینمای ایران عنوان کرد پیش به سوی «سلام بمبئی۲»…

به گزارش سینماسینما، مراسم اکران خصوصی فیلم «سلام بمبئی» با حضور بنیامین بهادری شب گذشته در پردیس سینمایی کورش با حضور و استقبال دوستداران این خواننده برگزار شد.

بنیامین بهادری که با اعلام قبلی و در حضور علی ضیاء، قربان محمدپور (کارگردان فیلم)، جواد نوروزبیگی (تهیه کننده فیلم) و… در روز اکران خصوصی «سلام بمبئی» حضور یافته بود، پس از اتمام فیلم و در حالی که مورد استقبال شدید دوستدارانش در سینما قرار گرفته بود، دقایقی را صرف صحبت درباره فیلم و آینده کاری اش در این حوزه کرد و گفت: «ما در قسمت های گریه دارفیلم به سالن رسیدیدم رسیدیم و بچه‌ها گفتند صبر کنیم تا تیتراژ تمام شود ولی من گفتم انتهای تیتراژ خیلی گریه‌آور است و بهتر است زودتر بیاییم. امیدوارم از فیلم خوشتان آمده باشد و این آرزوی قلبی اول همه ماست که این فیلم را کار کردیم.»

بنیامین افزود: «وقتی این فیلم را کار می‌کردیم دلمان می‌خواست زمانی که خانواده‌ها باهم می‌آیند و فیلم را می‌بینند در انتها با یک انرژی خوب از سالن سینما بیرون بروند و بعد از دیدن این فیلم روزهای خوشی را بگذرانند. بیش از این چیزی مدنظرمان نبود وفکر می کنم سازنده‌های فیلم به درستی به مقصودشان رسیدند. از کارگردان خیلی خوب فیلم جناب آقای قربان محمدپور که در سالن هستند، جناب آقای جواد نوروزبیگی تهیه کننده فیلم، و از همه مهم‌تر بازیگر اصلی فیلم جناب آقای محمدرضا گلزار که جایشان امروز خالی است، از همه تشکر می کنم.»

این خواننده خاطر نشان کرد: «ما به نوعی بازیگر مهمان این فیلم بودیم و وقتی به این پروژه رسیدیم تقریبا همه چیز آن آماده بود و دو قطعه بود که به فیلم اضافه شد و در روزهای آخر این اتفاق افتاد که امیدوارم از آن‌ها خوشتان آمده باشد. نمی‌دانم سینما برای من ادامه دار خواهد بود یا نه ولی از این حیث که شما از این تجربه خوشتان آمده و کامنت‌ها را می‌بینم که اکثریتی که این فیلم را دیدند به طور کلی از آن خوششان آمده، باعث افتخار من است و امیدوارم اینگونه باشد. به امید انرژی‌های عالی برای همه تان. مواظب خودتان باشید.»

علی ضیاء دیگر چهره ای بود که پس از اتمام فیلم دقایقی را درباره «سلام بمبئی» سخن گفت و معتقد بود: «خیلی خوشحال هستم که شما خوشحالید که پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را دیدید. من هم مثل شما معتقدم که مگر دنیا چند تا مثل بنیامین بهادری دارد؟! ماشاالله در فیلم هم خیلی بانمک است و واقعا بازی درخشانی داشت. ایشان کلا در کار ترکاندن هستند و اکنون هم با فیلم سینمایی‌شان مثل موسیقی‌شان فوق العاده درخشان بودند.»

قربان محمدپور نیز با حضور روی صحنه از استقبال دوستداران هنر از این فیلم ابراز خوشحالی کرد و گفت: « خیلی خوشحالم که از فیلم استقبال شد و آن را دوست داشتید. از بنیامین عزیز تشکر می‌کنم که به من افتخار دادند و در این فیلم بازی کردند و انشاالله به امید سلام بمبئی ۲ .»

جواد نوروزبیگی، سلیم احمدی (مدیربرنامه های بنیامین) نیز دقایقی را به سخنرانی پرداختند تا اکران خصوصی ولی شلوغ بنیامین در حضور دوستدارانش، روز پرترافیک پردیس سینمایی کوروش را رقم بزند.

بنا به گزارش های رسمی منتشر شده از میزان فروش این فیلم، «سلام بمبئی» در آستانه رسیدن به فروش ۴ میلیارد تومانی ست و با توجه به تعداد روزهای اکران فیلم، سازندگان آن امید فراوانی برای ثبت رکوردی جدید در گیشه سینمای ایران هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها