تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۴:۵۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 102860

بهروز افخمی بیان کرد که بازیگر مدنظرش برای حضور در فیلم سینمایی «احمد شاه مسعود» جین فوندا بازیگر مطرح هالیوودی است.

به گزارش سینماسینما، بهروز افخمی از جمله کارگردان مطرح سینمای ایران است که در چند سال اخیر از پروسه تولید و ساخت آثار سینمایی فاصله گرفته است و آخرین فیلم سینمایی‌اش «روباه»، چهار سال پیش ساخته شد.

افخمی درباره شروع دوباره فعالیتش در عرصه فیلمسازی و فیلمنامه‌ها و ایده‌هایی که در دست دارد، گفت: «چهار فیلمنامه دارم که خوشبختانه وقت کافی پیدا کرده‌ام برای اینکه آن‌ها را بنویسم و فیلمنامه‌های نصفه‌ای که می‌توانم ظرف چند هفته تمامش کنم هم هست. یعنی مجموعه فیلمنامه‌هایی که کامل کرده‌ام یا نیمه کاره رها کرده‌ام برای اینکه دیدم در اولویت نیست، فکر می‌کنم الان هفت تا باشد.»

این کارگردان همچنین درباره ۵ فیلمنامه آماده‌اش در ژانر کمدی و جنگی توضیح داد: «مثلا «احمدشاه مسعود» دیگر فیلمنامه مدنظرم هست که داستان آن روی یک مقاله از خانم نسرین گراس و یک کتاب از یک نویسنده آمریکایی به نام باربارا بیک پایه‌گذاری شده است. در واقع شروعش از روی این دوتا بود. کتابی به اسم «راه رفتن روی پرتگاه یا لبه» که متعلق به نویسنده‌ای ژورنالیست و فعال سیاسی آمریکایی به نام باربارا بیک است.»

افخمی درباره احتمال انتخاب بازیگران هالیوودی گفت: «اگر قرار است کسی نقش او را بازی کند، جین فوندا از همه بهتر است که سرش برای دردسر درد می‌کند. جین فوندا کسی است که در ویتنام شمالی با هوشی‌مین عکس گرفت و صحبت کرد و کنسرت گذاشت.»

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها