تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۴۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 45414

بهنوش بختیاریسینماسینما، علی پاکزاد- بهنوش بختیاری بازیگر فیلم «انزوا» معتقد است، این اثر شباهت زیادی به فیلم «قیصر» دارد.او اعتقاد دارد نقش هایش را عموما با نگاه به ترکیب بازیگری فیلم مورد نظر و کارگردان اثر انتخاب می کند. به گزارش سینماسینما، بهنوش بختیاری سال گذشته با بازی در فیلم «من» نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد، اما نتوانست آن را به خانه ببرد. بختیاری در جشنواره سی و پنجم با دو فیلم «انزوا» به کارگردانی مرتضی‌علی عباس‌میرزایی و «ماجان » ساخته رحمان سیفی‌آزاد حاضر شد. البته این دو فیلم توفیق خاصی را در جشنواره کسب نکردند.
بهنوش بختیاری بازیگر فیلم «ماجان» درباره بازیهای اخیری که در فیلمهای مختلف داشته است گفت:« اکنون در این زمان دیگر به متراژ نقش نگاه نمی‌کنم. البته نقش اول بودن برای هر بازیگری مهم است. اما از یک جایی به بعد دیگر چنین مسائلی مهم جلوه نمی کند. اغلب برای حضور در آثار سینمایی به ترکیب بازیگران آن کار و کارگردان فیلم نگاه می‌کنم. عقیده دارم اگر یک بازیگر واقعا کارش را خوب بلد باشد؛ در نقش دو هم می‌تواند به خوبی خودش را نشان دهد.»

او ادامه داد:«هیچ وقت نمی‌خواهم انسان درجه دو باشم یا این گونه رفتار کنم. همواره سعی می‌کنم که خودم باشم و چیزی که هستم را بروز دهم. در سالهای اخیر مسیر زندگیم را تغییر داده‌ام . البته باز هم می‌گویم ایجاد چنین تغییراتی کار ساده ای نیست. سلامت ماندن در حرفه بازیگری بسیار حائز اهمیت است.»

بختیاری درباره فیلم «انزوا» گفت:« معتقدم «انزوا» یکی از بهترین فیلمهایی بود که در جشنواره نمایش داده شد. سبک کار عباس‌میرازایی شبیه به هیچ کارگردانی نیست. این اثر کاملا شبیه درون خود کارگردان است. فکر می‌کردم «انزوا» یکی از شانس‌های کسب جایزه در جشنواره باشد. اما این اتفاق نیفتاد. «انزوا»  شباهت زیادی به فیلم «قیصر» دارد. این فیلم درباره قضاوت بود و درس خوبی است،  برای کسانی که زود و بدون دلیل دیگران را قضاوت می‌کنند.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها