تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۰:۴۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 103370

 ماجرای قهر بازیگران از پروژه های سینمایی و تلویزیونی اتفاق تازه ای در عرصه هنر نیست. معمولا هر از چند گاهی یکی از بازیگران و یا عوامل به دلایلی از پروژه قهر کرده و به نوعی سرنوشت آن پروژه را تغییر می دهند.

به گزارش سینماسینما ،در این زمینه هم نمونه های بسیاری را می توان نام برد. از جمله قهر میلاد کی مرام از سریال «نابرده رنج»، سام درخشانی از «ماتادور» و پرویز فلاحی پور از «دلنوازان». البته این اتفاق معمولا از اختلاف آن فرد با یکی از اعضای گروه نشأت می گیرد و یا به دلیل مسائل مالی بازیگر چاره ای جز ترک کار ندارد. گرچه مشکلات و مسائلی از این دست چندان غیر قابل حل نیستند که باعث جدایی فردی از یک پروژه شود و از این رو کار به رسانه ها نکشد. با این حال برخی مواقع فرد چاره ای جز جدایی از پروژه ندارد.
از جمله این اواخر که پایان سریال «دلدادگان» به دلیل قهر و جدایی یکی از بازیگران اصلی از پروژه تغییر کرد که چندان هم مورد توجه و رضایت مخاطبان این سریال قرار نگرفت و اعتراض آنها را نیز در پی داشت. از این رو چنین اتفاقاتی در تلویزیون و سینما طبیعی و غیر قابل پیشگیری است. اما این بار یکی از بازیگران در میانه راه از پروژه جدا شده و گویا قرار است بازیگر دیگری که شنیده می شود ویدا جوان است، جایگزین او شود که به گفته رضا جودی تهیه کننده به خاطر قهر خاطره حاتمی تا حدودی به لحاظ مالی این پروژه متضرر شده است و کار به شکایت و این مسائل هم کشیده شده است.
گرچه نمی توان با شنیدن خبرهایی از این دست در مقام قضاوت قرار گرفت و بدون اطلاع دقیق از چنین مسائلی جانب یکی از طرفین را گرفت. اما آنچه که مسلّم است این است که چنین مسائل و اختلافاتی به هر دلیلی که در کار پیش می آید، باید در درون گروه و پروژه رفع شود و کار به رسانه ها و مطبوعات و فضای مجازی کشیده نشود. گرچه برخی از افراد نیز برای ایجاد جنجال و اینکه کار با حواشی که برایش به وجود می آید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد، دست به چنین اقداماتی می زنند. با این حال تجربه ثابت کرده که چنین حواشی بیشتر از اینکه به نفع پروژه باشد، به ضرر آن است.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها