تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۰:۵۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 69240

در آستانه صدمین جلسه تصویربرداری سریال «از یادها رفته» بیتا فرهی به این سریال پیوست و جلوی دوربین قرار گرفت.

به گزارش سینماسینما، بیش از سه ماه از آغاز تصویربرداری سریال «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان گذشته و تاکنون بیش از ۹۰ جلسه تصویربرداری انجام شده است.

تاکنون ۱۰ درصد سریال تصویربرداری شده است و گروه سازنده این مجموعه تمام ایام هفته از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ مشغول به کار هستند.

در تازه ترین مرحله از ساخت این سریال بیتا فرهی در نقش شکوه سلطنه جلوی دوربین رفته است. شکوه سلطنه در سریال «از یادها رفته» شخصیتی اشراف زاده، پرقدرت و صاحب اموال است که پسرش عاشق دختری از طبقه پایین جامعه می شود.

پیش از این بازیگرانی همچون حسین یاری، هلیا امامی، میترا حجار، لیلا بلوکات، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، رضا یزدانی، رسول نجفیان، علیرام نورایی، حبیب دهقان نسب به این سریال پیوسته و جلوی دوربین رفتند.

مجموعه تلویزیونی «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان یک ملودرام تاریخی است که در ۵۰ قسمت برای پخش از شبکه پنج سیما ساخته می‌شود و داستان آن به زندگی دختری جوان در سال ۱۳۱۹ می‌پردازد که به دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب رسوم دچار بحران شدیدی می‌شود اما با کشف حقیقت سنت‌ها و رفتارها به آرامش و زندگی مشترک می‌رسد.

تصویربرداری این سریال علاوه در تهران در سایر شهرستان‌ها و در لوکیشن های متفاوت انجام می‌شود.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها