تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 10076

به گزارش سینماسینما،   بیژن بیرنگ در گفتگویی گفته است که  دیگر حاضر نیست با ستاره‌های «عشق تعطیل نیست» کار کند. نکته ای از این مصاحبه را بخوانید:

❎ در حال حاضر اصلاً شرایط ساخت سری جدید فراهم نیست. فقط درصورتی آن را ادامه می‌دهم که بتوانم بازیگران موردنظر و حرفه‌ای‌ام را پیدا کنم.

❎ همان پنج قسمت با آن آدم‌ها و سوپراستارها از سرمان هم زیاد بود. اصلاً بیژن بیرنگ کی با سوپراستارها کار کرده که بار دوم باشد؟ من همیشه خودم سوپراستار خلق کرده‌ام. من بلد نیستم و علاقه‌ای هم ندارم با این‌جور آدم‌ها کار کنم.

❎ آقای سوپراستار با بادیگارد و کانکس سر صحنه «عشق تعطیل نیست» می‌آمد. خودش را از همه دور می‌کرد که من ستاره‌ام. حالا کدام کارگردان می‌تواند به ایشان یا به آن خانم بگوید «بالای چشمت ابروست؟!»

❎ آقا مصاحبه کردند که من از این قصه خوشم نیامد. نیامد که نیامد. پول و دستمزدت را گرفته‌ای، فیلم‌نامه را خوانده‌ای، موظفی بیایی سر صحنه. اصلاً شما در چه جایگاهی هستی که بگویی من از این فیلم‌نامه خوشم نیامد. شمایی که بیژن بیرنگ را می‌شناختی اگر سبک کاری‌اش را قبول نداشتی، چرا قرارداد بستی؟

❎ اگر این اتفاق در آمریکا می‌افتاد و بازیگری این حرف را میزد که من کار را خواباندم قطعاً با او برخورد می‌شد. ببینید من خودم نخواستم این کار را ادامه بدهم و دیگر هم نمی‌خواهم با این آدم کار کنم.

منبع: تماشاگران امروز

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها