تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۰۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 98082
فیلمبرداری فیلم سینمایی «خرها آدم نمی شوند» به کارگردانی اکبر منصور فلاح در شمال کشور آغاز شد، تازه ترین تصاویر از لیلا اوتادی و یوسف تیموری در این اثر نیز منتشر شد.

به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایی «خرها آدم نمی شوند»(نام موقت) به کارگردانی اکبرمنصور فلاح و تهیه کنندگی عباس اکبری که اخیرا مراحل پیش تولید خود را سپری کرد، در لوکیشن‌های سرسبز شمال کشور کلید خورد.

لیلا اوتادی، ارژنگ امیرفضلی، یوسف تیموری، اصغر حیدری، فاطمه شکری، هدی منصور فلاح، سعید دولتی، چیا بابامیری، فرشته محمدی، نیما نعمتی زاده و هنرمندان خردسال کیان علی پناه، هامون قربانی، آرمان پیراسته، تینا فتوحی و آیلا فیروزی بازیگران این فیلم هستند. بزودی چند بازیگر چهره دیگر نیز به گروه افزوده خواهند شد.

لیلا اوتادی و یوسف تیموری در خرها آدم نمی شوند

فیلم یک فانتزی اجتماعی و کودکانه است و در خلاصه داستان آن آمده: «بعضی از آدمها در دنیای واقعی خطاهایی کرده و به همین دلیل تبدیل به خر و به جنگل تبعید شده اند. معلمی به نام ادیب برای آموزش آنان به جنگل می رود تا با طی کردن مراحل آموزش، به اشتباه خود پی برده، هویت اصلی خود را بازیافته، آدم شده و به جامعه بازگردند. حدود سه ماه می گذرد و اثری از ادیب نمی شود تا اینکه …»

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها